חיפוש

להישאר בטוח – תפקידן של המיגוניות במציאות הישראלית

החיים במדינת ישראל יכולים להיות לא פשוטים כלל, בטח ובטח אם אתם גרים באחד מיישובי העוטף או בטווח ירי הטילים של מדינות אויב – והמצב הוא כזה, שכבר אין כמעט בכלל מקומות בארץ אשר חסינים מהמציאות הנוראה הזו. ואם לומר את האמת, כנראה שהמציאות הזו לא תחלוף בקרוב – ולכן עלינו להיות מוכנים תמיד, לכל תרחיש.

 

חשיבות המיגוניות

כולנו יודעים מה משמעות צמד המילים – צבע אדום, קשה לתפוס שאנחנו חיים במדינה שבה אויבנו יורים עלינו טילים ועלינו לברוח ולהתחבא – אך בלי קשר לשום עמדה פוליטית, כאשר האזעקה נשמעת, כולנו, בלי קשר למפלגה לה הצבענו, מין, צבע עור או מעמד – רצים רק למקום אחד – המיגוניות. להזמנת מיגוניות ופרטים נוספים – לחץ כאן.

אנחנו יודעים שבהתאם למקום בו אנחנו גרים, ישנו פרק זמן מסוים בו עלינו להגיע למיגונית או לממ"ד, ולכן פריסת המיגוניות במרחב חשובה מאוד, שכן מיגונית קרובה יכולה להציל חיים – פשוטו כמשמעו, ולכן עלינו לדאוג לכך ולא לחכות לאף אחד – חברת מיגון טובה תציב מיגוניות במרחב הציבורי כך שתמיד תוכלו למצוא אחת קרובה למקום בו אתם נמצאים.

 

קצת על מיגוניות

המיגוניות מיועדות בעיקר למקומות בהם אין ממ"ד, אפשר להתקין אותם גם בתוך מבנים סגורים – אך המיגוניות מיועדות בעיקר לשטחים ציבוריים ומרחבים פתוחים, ניתן להתקין אותם גם בגינות פרטיות, בקרבת בתי עסק ועוד. המיגוניות, אשר מיוצרות בשלל מידות על מנת להתאים למגוון מרחבים – קלות יותר במשקלן ביחד לממ"ד הסטנדרטי, ולכן מהוות יתרון בשינוע שלהם ממקום למקום אם יש צורך בכך.

המיגוניות משמשות כמובן למחסה והגנה מפני טילים וכדומה, ובטוחות לחלוטין כעומדות בכל התקנים הכי מחמירים של מדינת ישראל, זמן אספקת המיגוניות גם הוא יהיה מהיר מאוד באופן יחסי. מחיר מיגונית אשר בדרך כלל יכלול גם הובלה ינוע סביב ה- 30,000 ₪.

 

ארץ קטנה עם שפם, ומיגוניות

נכון שעל המדינה לדאוג לכלל האזרחים שלה, בכל מקום בו הם נמצאים – הנחת המוצא היא שבטחון תושבי ישראל נתון בידי הממשלה המכהנת, ראש הממשלה, שר הביטחון ושאר העוסקים במלאכה. אך כתושבי ישראל, אנחנו יודעים היטב שאם נחכה למדינה שתמגן את כל המדינה, נוכל לחכות זמן רב, זמן שבו סביר להניח – תפרוץ איזושהי מלחמה, מבצע, חילופי אש וכו'.

לכן כשמדובר בבטחון האישי שלנו ושל ילדינו, אסור לנו להתמהמה יתר על המידה ולחכות שמישהו אחר יבוא לעשות את העבודה בשבילנו, גם אם מדובר בהבטחה, הבטחון שלנו אינו משהו שאנו יכולים להפקיד בידיים של מישהו אחר. לכן, עלינו לדאוג שיש בסביבתנו את כל האמצעים להתמגן ולהישמר – כשהעת תגיע, והיא תגיע.

 

לסיכום – להסתכל למציאות הישראלית בעיניים

המציאות בישראל לא קלה, אזעקות נשמעות ללא הרף, המחירים של הכל עולים, כל שנה בחירות ופקקים שלא נגמרים.

אך זו המדינה שלנו ואנחנו אוהבים אותה, אנחנו אוהבים לחיות בה וככאלה אנחנו צריכים להתאים את עצמינו לחיים בה. הכלל בבטחון הוא שאם יש ספק – אין ספק, ולכן כדאי לכולנו לבדוק איפה המקלט הקרוב, והאם יש לנו מיגוניות ברחוב.

חדר שינה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »