חיפוש

להתחדש בעיצוב חדש לבית – נקודות וטיפים כיצד לעצב את הבית בתקופת האביב

איזה כיף זה להתחדש, בין אם מדובר ברכב חדש, מלתחה חדשה, או בעיצוב בית מחדש, החידוש גורם לנו לתחושת שינוי וניקיון. אז מה יותר טוב בלהתחדש – ועוד בתקופת האביב? באווירת הניקיונות והחידושים של חג הפסח, אין תקופה טובה יותר מלפנק את עצמנו וגם את הדירה שלנו בעיצוב מחודש שישדרג לנו את הבית בתקופת האביב וייתן לנו הרגשה של ניקיון, סדר, וביתיות. קבלו כמה טיפים קלילים לעיצוב הבית בתקופת האביב, המתאימים לכל כיס ומקפיצים את העיצוב.

 

אקססוריס ואביזרים

תופתעו לדעת עד כמה אביזרים פשוטים הנרכשים בחנויות הנכונות יכולים לעשות את ההבדלים בעיצוב הבית שלכם. בין אם תבחרו לעצב באופן עצמאי, או שתעדיפו לשכור שירותים של מעצבת פנים מקצועית שתתאים עבורכם את האביזרים הנכונים והמדויקים, בשני המקרים תוכלו לשדרג את הבית בעזרת מוצרי נוי קטנים משעושים את ההבדל. לדוגמא: עציצים קטנים, נרות ריחניים, מראות, קישוטי תלייה או אפילו תמונה קטנה שתעשה הבדל גדול. האביזרים ה"קטנים" לכאורה יקפיצו את מראה הבית ויעניקו לכם תחושת התחדשות גם מבלי לקרוע את הכיס.

 

צביעת קירות

אופציה נוספת להתחדשות קלילה שלא דורשת מאמץ מיוחד היא צביעת הקירות, מרבית הישראלים נוטים להחליף את צבעי הקירות לקראת חג הפסח ולהתחדש בצבעים חדשים, טפטים, ואפילו חיפויי קיר מיוחדים. צביעת הקירות מחדש מהווה שינוי מרענן שיכול בכמה פעולות פשוטות להקפיץ את מראה הבית ולהקנות לו תחושת חמימות וביתיות.

באווירת העונה, מומלץ לצבוע את הקירות בצבעים נייטרלים הנוטים לכיוון הפסטל בכדי ליצור בבית תחושה של רוגע ולא להגביל את המעצבת או את בעל הבית מבחינת ריהוט ואביזרי נוי. במידה ואין לכם כוח לתהליך הצביעה, תמיד נוכל להשתמש בטפט איכותי עם צבעים קיציים שישדרג את החלל וישתלב עם הריהוט הנכון.

 

סדר

נקודה נוספת שתשפיע לנו על עיצוב הבית נוגעת בעניין הסדר והארגון. תקופת האביב היא תקופה מצוינת לסדר והתחדשות. היפטרותם של חפצים ישנים, ריהוט מקולף, אביזרים שכבר אין בהם שימוש, ואפילו כלים יום יומיים שהפכו לבלויים וחסרי תועלת, תשפוך אור ותחושת ניקיון על הבית. לאחר סדר וסלקציה נכונה של החפצים, נוכל לראות את הבית באור ברור יותר ובכך גם נוכל לתכנן את הפן העיצובי בצורה טובה ונקייה יותר.

 

סיכום

תמיד כיף לשדרג את הבית, ועל אחת כמה וכמה בתקופת האביב המביאה איתה תחושה של קיץ, ניקיון, והתחדשות. ובעזרת השימוש באביזרים הנכונים, אנשי מקצוע מקצועיים, ראש פתוח ויצירתיות, נוכל לקבל בית חדש ומעוצב לקראת התקופה, מבלי להוציא הון בכדי לעשות שינוי משמעותי. מומלץ לשכור שירותים של אנשי מקצוע מומחים שיתנו לנו חוות דעת על הפן העיצובי, הצבעים המתאימים, והמקומות הנכונים לרכישת כלי בית. אז עם קצת יציאה מהקופסה נקבל בית משודרג שמוכן עבורנו בדיוק לחג!

לעצב את הבית

אולי תאהבו גם את

אבן אוניקס
אבן אוניקס

אין הרבה אבנים מלכותיות ואציליות כמו אבן האוניקס. האבן השחורה והבוהקת משמשת לעיצוב יוקרתי ומלכותי עוד מימי קדם, וכיום נפוצה במיוחד עבור משטחי עבודה ומטבחים

קראו עוד »