חיפוש

 לוקים שיתאימו לחורף 2022

בימים בהם הזענו כהוגן, שיווענו למשב מזגני הגון, והילכנו לנו מלקקות ארטיק בחולצות דקיקות, בפריז, בניו יורק ובלונדון התנהלו להן תצוגות אופנה חורפיות למדי, בהם הופיעו לראווה הטרנדים החמים של חורף 2022.

הגיע הזמן להתעדכן בהם, שהרי אין לכן כל כוונה להתלבש אולד-פאשן, כשהאופנה מחכה לכן, מרגשת ואטרקטיבית כל כך.

לפניכן הצעות ל-4 לוקים לחורף שנת 2022 שיתנו לכן השראה לקניית מגוון פריטי אופנה שיהפכו את העונה הקרה ללוהטת. 

 

גשם גשם מטפטף

כשהעונה החורפית נוקשת על חלוננו בצורת דמעות שקופות הנמרחות על השמשה, יש לנו נטייה לבקר אצל אדון שוקו, ולהזמין אצלו כוס גדולה גדושה בסוכר, בנוסף אנחנו אוהבים להתכרבל עם חפיסת שוקולד ושיישרף המועדון. לפני שאתן מתמכרות לבריחה אל המתוק, יש לנו להציע לכן פתרון נפלא לשמירה על גזרה מושלמת ותזונה בריאה: רכשי לך טרנדיים חורפיים לבישים במידה מדויקת, כאלו שישמחו אותך ויגרמו לך לרצות להתכרבל בהם עוד ועוד, הם יגבירו את הרצון שלך לצאת ולהתראות, וימלאו את העונה בקסם. את מוזמנת ללמוד איך להתלבש בחורף הנוכחי:

 

כשהשחמט ברח מהלוח

"גמביט המלכה" הוא שם של סדרה מוכרת בטלוויזיה שפותחה על ידי אלן סקוט וסקוט פרנק. ממנה נשאבה ההשראה לפריטי האופנה הסתוויים-חורפיים של 2021-2022. מעצבים שונים מציעים שמלות, חולצות וסריגים משובצים בשחור לבן בהשראת לוח המשחק המפורסם. תוכלו להפתיע בלוק עכשווי המשלב את דוגמת השחמט בכל פריטי הלבוש, כן, גם זה מתקבל במסגרת הלבוש האופנתי בעונה הבאה.

 

שמלות סרוגות ארוכות

הן שוב איתנו, כשהבד והמרקם הנעים ממשיך ללוות אותנו גם בחורף זה. שמלות ארוכות מבד סריג, הן טרנד חם ומחמיא, שניתן ללבוש ביומיום כמו גם בבילויים שונים. שמלות אלו מתאימות ללבישה גם באורך מקסי. ניתן לשלב עם שמלת סריג אפורה, מגפונים בצבע קאמל, ותיק קאמל תואם, אם תשלבנה תכשיט נוצות נוכחי עם עגילי חישוק חלקים – ראו הוזהרתן, אתן הולכות לגנוב את ההצגה.

אגב, הצבע הירוק הבהיר, הושאל השנה מהקיץ, לטובת העונה הקרה, ותוכלו לפגוש אותו גם בפריטים סריגיים להפליא.

 

החורף הזה עולים קומה

בשורה לקטנות הקומה שבינינו, לסתיו-חורף 2022 הכניסה המעצבת דונטלה ורסצ'ה אופנה של נעלי עקב עם פלטפורמה רחבה ומאסיבית, הפלטפורמה תהיה רלוונטית במגוון גוונים בהירים ותשתלב היטב עם סגנונות הופעה שונים. גם אם גובהכן הוא 1.7 מטר ומעלה, אינכן צריכות להתבייש, נעילת עקבים אלו, רק תשווינה לכן מראה עוצמתי ותמיר יותר.

 

חצאיות גבירותיי, חצאיות

חצאיות גם הן מוגדרת כטרנדיות ביותר בחורף הנוכחי. אבל איך לכל הרוחות הן תוכלנה להגן מפני הקור? אז זהו, שעם גרביונים צבעוניות או מכנסי טייץ מגניבים, החורף יהפוך להיות חם ומפנק בהחלט, גם עם חצאית.

 

בי שיק – למי שנושמת אופנה, כמונו

באתר של בי שיק, תוכלו למצוא מגוון פריטי אופנה של מיטב המעצבות, במחירים משתלמים. אם את מצביעה בעד אינדיבידואליות, ואוהבת להתלבש בשיק ייחודי, מקומך איתנו, היכנסי לאתר וצרי לך קולקציית חורף טרנדית, לא בנאלית ונוחה.

לפרטים נוספים היכנסו: https://bechic.co.il.

מעיל עם פרווה

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »