חיפוש

לימודים לנשים מעל 40

לפני כמה עשורים המושגים חופש כלכלי, הכנסה פסיבית, השקעות והשכלה פיננסית היו מוכרים רק לקומץ קטן של אנשים, בדרך כלל במעמד גבוה ומבתים שנהנו משפע כלכלי. מרבית האנשים מתוך הקומץ היו גברים בגלל התפיסה הפטריארכלית שמיקמה את הנשים בתפקידי החינוך ותחזוקת הבית ומנעה מהם לעסוק בכל הקשור לכסף. לשמחתנו, עם התקדמות השנים ומהפכות כמו המאבק לשוויון זכויות ומעמד האישה וכן ההתקדמות הטכנולוגית והנגישות הגוברת למידע, יותר ויותר אנשים ונשים מצאו עצמם מתעניינים שלא לומר זקוקים להבנה בסיסית בתחומים אלו כדי לעמוד בקצב החיים המתעצם. אמנם, נשים שגדלו בתקופות קודמות ולמעשה חשוכות יותר, לא קיבלו את הכלים שיש כיום לצעירים להיטמע בעולם החדש וניתן לומר שבמידה מסוימת נותרו מאחור. ההתפכחות של אותן נשים בשנים האחרונות הביא אותן לחפש לימודים לנשים מעל 40 שיספקו להן את הבסיס שנחסך מהן ויעניקו להן הזדמנות ליישם את המהפכה גם בחייהן הפרטיים.

למידה

 

לימודי מקצוע מבוקש לנשים מעל 40 הם מסלול לימוד שצריכים לעמוד במספר דרישות מפתח כדי שאכן ייחשבו מתאימים לאוכלוסיית נשים מבוגרת. אחד התנאים החשובים ביותר מהם היא שעות לימודים גמישות ושיטות למידה מותאמות. נסביר:

נשים כמו שאנו עוסקים בהן כרגע, הן נשים שהייעוד שנקבע להן במקור היה להקים ולתחזק בית ומשפחה. אלו נשים שייתכן ולא רכשו השכלה אקדמית מימיהן או כן רכשו השכלה מקצועית מועטה, וגם אם למדו באוניברסיטה, זה קרה לפני שנים רבות ולא כפי שאנו מכירים לימודים כיום. נשים כאלה שבחזקתן משרת עבודה, משפחה ושגרת חיים יחסית יציבה וקבועה, אינן יכולות להקדיש את זמנן לתואר תובעני או מסלול לימודי קורס יסודות הביטוח מלא, על כן שעות הלימודים שלהן חייבות להיות גמישות ומתחשבות. כמו כן, שיטות הלימוד צריכות להתאים ל'דור הקודם' ולאפשר גם למי שאין לו רקע טכנולוגי עשיר ללמוד ולהבין את החומר הנלמד בהצלחה.

אוניברסיטה

 

תחום משמעותי שיכול להתאים למטרות של קהל היעד הזה הוא תחום ההשכלה הפיננסית. מקצועות כמו יועצת משכנתאות, השקעות, סוכנת ביטוח וכדומה הם מקצועות המאפשרים זינוק ברמת החיים הודות לרמת השתכרות גבוהה ואפשרות יצירת הכנסה פאסיבית. כמו כן, לימודים כאלו מעניקים גם לנשים עצמן ידע חשוב להתנהלות כלכלית שקרוב לוודאי שלא קיבלו בעבר.

מכללת אורין שפלטר להשכלה פיננסית היא מהמוסדות המובילים בארץ ללימודים בתחום המאפשרת לתלמידיה להיכנס לעולם התוכן הזה ללא דרישות מקדימות או תנאי קבלה תובעניים ומסייעת ברכישת ידע מקצועי ומעבר בחינות חובה של משרדי הממשלה כדי לעסוק באישור במקצועות הייעוץ והביטוח. מערכת השעות גמישה וניתנת ללמידה באופן מקוון שהיא צורת הלימוד האידיאלית למבוגרים בעלי אילוצים שונים. כמו כן המכללה מעניקה ליווי אישי של סגל המכללה והמרצים באופן נוח וזמין שיאפשר גם למתקשים להבין סוגיות מורכבות ולפתור בעיות במהלך הלימודים.

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »