חיפוש

ליקוריץ – תוסף התזונה האופנתי ביותר בשנת 2021

אנחנו שמענו עליו ממש במקרה, כשהמתנו לתור שלנו בחנות בגדים.

אישה אחת שעמדה מאחורינו סיפרה לחברתה שהיא גילתה על הליקוריץ, ואמרה שזהו תוסף תזונה אופנתי שהיא חייבת להכיר.

האמת, אנחנו חייבים להודות שבהתחלה היינו סקפטיים. שמענו על הליקוריץ ונזכרנו בממתק השחור שסבתא תמיד הייתה מביאה לנו לאכול בתור ילדים.

מסתבר שלא בזה מדובר, אלא בשורש הליקוריץ עצמו שמכיל כמות גדולה מאוד של תוספי תזונה שכל גוף ישמח לקבל.

אם אתם לא מסתפקים במידע הזה ורוצים לשמוע פרטים נוספים על התוסף שכבש את העולם, כדאי שתקראו את השורות הבאות.

 

הערכים התזונתיים שאפשר למצוא בליקוריץ

בניגוד לממתק הליקוריץ שכולנו מכירים (שמכיל הרבה מאוד סוכר ומעט מאוד ליקוריץ), בשורש הצמח עצמו, ניתן למצוא ערכים תזונתיים רבים, להלן כמה מהם:

  • אשלגן
  • וויטמינים (B,E ואחרים)
  • ברזל
  • מגנזיום
  • אבץ
  • סידן ועוד

 

שימוש בליקוריץ ברפואה המסורתית

אנחנו המערביים, הכרנו את הליקוריץ לעומק רק בשנת 2021 (כשהוא התחיל להיות באופנה), אבל במזרח הרחוק ובמקומות שבהן הרפואה אינה כוללת תרופות כימיות, מכירים לעומק את הליקוריץ. אם נדייק, אפשר לומר שמדובר ב-4,000 שנים של היכרות שבמהלכן,  טיפלו בלא מעט מחלות באמצעות הצמח. אם אתם רוצים לקרוא פרטים נוספים אודות הליקוריץ, כדאי שתלחצו על הקישור הבא: https://the123licorich.co.il.

 

למה כדאי ליטול את התוסף?

יש כל כך הרבה סיבות לנטילת תוסף הליקוריץ, אבל בחרנו להתמקד בחשובות ביותר שבהן שאנו חושבים שכדאי שתכירו. להלן הסיבות הללו:

 

  1. הליקוריץ מקל על בעיות נשימה

הליקוריץ מכיל כמות גדולה של חומרים נוגדי דלקת שגורמים להרחבת דרכי הנשימה. כך שאם אתם סובלים משפעת, ברונכיטיס או אסטמה, נטילת כמוסות של ליקוריץ תאפשר לכם להפחית את השפעות הדלקת ותאפשר לכם לנשום יותר בנוחות. הליקוריץ מסייע גם בהתמודדות עם זיהומים במערכת הנשימה שעשויים להופיע בעקבות המצבים הבאים:

  • שפעת
  • כאב גרון
  • אלגיה
  • שיעול וכו'

 

  1. הליקוריץ מסייע בהתמודדות עם בעיות עיכול שונות

לא מעט אנשים שסובלים מבעיות במערכת העיכול, מציינים שנטילת כמוסות של ליקוריץ מקלות על התסמינים. הסיבה לכך היא שהליקוריץ משקים מצבים של ספיגה לקויה במערכת העיכול, נלחם במחלות דלקתיות כמו קרוהן ומקל על גזים ונפיחות בבטן.

 

  1. מסייע בהתמודדות עם מחלת הסוכרת ועם השמנת יתר

חולי סכרת רבים נוטלים את כמוסות הליקוריץ בגלל שהם יודעים שהכמוסות מאפשרות להוריד את רמת הסוכר בדם ולשמור על מאזן של סוכרים. ישנם גם לא מעט אנשים שמתמודדים עם השמנת יתר שבוחרים ליטול את כמוסות הליקוריץ בגלל שהכמוסות מסייעות לדיכוי התיאבון.

עד כאן כל הפרטים שחשוב שתדעו על תוסף התזונה שהפך להיות הלהיט של שנת 2021.
אם לא הספקתם לקחת חלק בטרנד האופנתי, זה הזמן לקנות כמוסות ליקוריץ וליהנות מהיתרונות הרבים שלהן.

 

כדורים

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »