חיפוש

למה השגת פטור ממס הכנסה הפך להיות לאופנה בישראל

במדינה שלנו יש חוקים ותקנות, זכאויות והטבות, והרבה מאוד דרכים להבין מה מגיע לכם ואיך תוכלו להשיג את כל אחד מהדברים האלו להשיג פטור ממס הכנסה אין ספק שזה הפך להיות מאוד מוכר ונפוץ בקרב הציבור הרחב, אנשים מרגישים את העול ומנסים להבין מה הם יוכלו לעשות לגבי זה.

אך בלי לדעת מהם התנאים המזכים אנשים לקבלת הפטור מתשלום מס הכנסה, זה ללכת בחשכה, הגיעה השעה שתבינו את הסיפור הזה קצת יותר לעומק ואולי תגלו שגם אתם זכאים לפטור הנחשק.

 

הזכאים לפטור ממס הכנסה

בחור נקבע שבמקרים מסוימים ישנם אנשים הזכאים לקבלת אישור פטור ממס הכנסה, מדובר במקרה בו אדם הוא עיוור, או במקרה בו אדם הוא נכה ויש לא אחוזי נכות שנקבעו מזכים במתן פטור מתשלום מס הכנסה. כאשר לאדם נקבעו שמונים ותשעה אחוזי נכות או יותר, הוא יהיה זכאי לקבל פטור ממס הכנסה, אך במידה ואחוזי הנכות שלו הם פחות מזה, יכול להיות שיוכל לקבל הלקות והטבות שונות גם בתחום המס ובתחומים אחרים.

 

פופולאריות בהשגת פטור

בעצם מה שקרה זה שהמיסים מקשים על תושבי המדינה, והרבה מאוד אנשים מתמודדים עם המון סיטואציות מורכבות בחייהם שמשפיעות עליהם כלכלית ולכן פטור ממס הכנסה יוכל לעזור להם מאוד. האמת היא, שרוב האנשים בכלל לא מודעים לכך שהם עלולים להיות זכאים, האופנה הזאת קשורה בגל אנשים שאינו היה מודע לזכויות שלו והניסיון לעורר אנשים בלקדם את מימוש הזכויות שלהם.

 

פניה למס הכנסה לקבלת הפטור

בכדי שתוכלו לקבל את הפטור ממס הכנסה, כפי שניתן להבין, תידרשו בהצגת המקרה שלכם מול הועדה הרפואית במוסד לביטוח לאומי וקביעת אחוזי נכות. בהתאם לאחוזי הנכות שיקבעו לכם, תוכלו להמשיך עם התהליך ולקבל את הפטור ממס הכנסה אם תמצאו זכאים. שימו לב שאם לא תגישו את הבקשה דרך מס הכנסה, לא יספיק לפנות אל ביטוח לאומי, ולכן הבקשה שלכם לא תטופל.

 

דגשים חשובים

  • תקרת הכנסה – קבלת הפטור ממס הכנסה מוגבלת בתקרת הכנסה המתעדכנת בכל שנה.
  • תוקף זמני – במידה ואחוזי הנכות שלכם ניתנו לתקופה זמנית, בכדי להיות זכאים לפטור ממס הכנסה, תקופת הזמן צריכה לעמוד על מאה שמונים וחמישה ימים לפחות.
  • פטור רטרואקטיבי – תוכלו לקבל פטור ממס הכנסה בדיעבד, ותקבלו החזרים רטרואקטיביים לעד שש שנים אחורה.

 

איסוף מסמכים

לפני הגשת הבקשה לקבלת הפטור ממס הכנסה, שימו לב שאתם צריכים לאסוף את כל המסמכים הרלוונטיים. מדובר גם בטופס הבקשה לקביעת אחוזי הנכות, גם בשובר תשלום, וגם בעיקר בכל המסמכים הרפואיים הנוגעים למקרה שלכם.

 

לסיכום

השגת פטור ממס הכנסה בהחלט בפך לאופנה בישראל, אבל האמת היא, שמדובר באנשים שפשוט זקוקים לעזרה. זה לא סוד שרוב האנשים הזכאים לפטור בכלל לא מודעים לכך, ההצפה של אנשים המנסים להשיג את הפטור, קשורה בהחלט לעניין הזה. אז אם גם אתם חושבים שאולי אתם זכאים, שווה לכם לבדוק את העניין.

אישור פטור ממס הכנסה

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »