חיפוש

למה חנויות טבע נכנסו לאופנה בסערה

בשנים האחרונות חנויות הטבע נכנסו לאופנה בסערה. מי שנחשבו עד לא מזמן כחנויות מוזרות ולא ברורות שמשמשות רק "היפים" ואנשים שחיים קרוב לטבע, קיבלו תפנית והפכו להיות חלק בלתי נפרד מהאופנה הקיימת. בעקבות השינוי המרענן הזה, יצאנו לבדוק מה יש בחנויות הטבע האלו ומה גרם להן להיכנס אל האופנה בסערה שכזו? הישארו אתנו ותגלו את כל המידע בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

בתקופה האחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי ביותר שאירע בקרב צרכנים רבים. הרי עד לפני כמה שנים היינו קונים את הירקות שלנו בסופרים ואת הממרחים על מדפי הרשתות הגדולות. היום המצב שונה. היום, רבים מאתנו לא מוצאים את הירקות שאנחנו רוצים בסופר וגם לא את הממרחים המתאימים. המידע הזה הוא רק הקדמה קצרה מאוד להסבר שיבוא בהמשך לגבי הכניסה המרשימה של חנויות הטבע אל עולם האופנה. את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שגילנו שגם אנחנו פתאום לוקחים חלק באופנה הזו מהסיבות הכי טובות שיש.

 

אז למה חנויות טבע נכנסו לאופנה בסערה? סיבה מספר 1

מבירור מעמיק שערכנו בנושא, גילינו שהסיבה הנפוצה ביותר לכך שחנויות הטבע הפכו להיות דבר אופנתי קשורה לאורח חיים בריא של אנשים רבים. בשנים האחרונות רבים החלו להסתייע בשירותיה של דיאטנית פרטית או דרך הקופה. הדבר הוביל למודעות גבוהה בכל הנוגע לרכישה של מוצרים בריאים בחנויות טבע ברחבי הארץ, כאשר מרבית הקניות מתבצעות לא פעם בתוך חנות טבע בתל אביב מסיבות שיפורטו בהמשך.

 

למה חנויות טבע נכנסו לאופנה בסערה? סיבה מספר 2

הסיבה השנייה נוגעת לצמיחה משמעותית במספר התושבים הצמחוניים והטבעוניים. שכן, אלו שנמנעים מאכילה של מוצרים מהחי צריכים למצוא תחליפים שונים שמכילים רכיבים שלא ניתן למצוא במזונות רגילים שיש על מדפי הסופר. מדובר בעיקר ברכיבים הבאים:

  • חלבון ברמות גבוהות
  • סידן ברמות גבוהות
  • ויטמינים (12B, 6B ועוד) ברמות גבוהות

את הרכיבים הללו ניתן למצוא בכמויות עצומות בממרחים ותוספים שקיימים על מדפי חנויות הטבע ברחבי הארץ.

 

למה חנויות טבע נכנסו לאופנה בסערה? סיבה מספר 3

מדובר בסיבה מזערית ביחס אל קודמותיה ועדיין, מדובר בסיבה שהביאה גם כן לשינוי המדובר. בשנים האחרונות ישנה עלייה בכל הנוגע למודעות של צריכת חלבונים, ברזל וסידן מגיל חצי שנה. כך שבעצם, אימהות רבות פוקדות את חנויות הטבע במטרה למצוא ממרחים שעתירים ברכיבים אלו. מדובר בעיקר בממרחים של חמאת בוטנים, קשיו, שקדים, אגוזי מקדמיה והרשימה עוד ארוכה. הנשים שהביאו למודעות זו גרמו לחנויות הטבע להיכנס לאופנה במהירות. שכן, העובדה על הצורך בהשלמות רכיבים אלו עברה מפה לאוזן במהירות בזק.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת למה חנויות טבע נכנסו לאופנה בסערה. כעת, כשידועות לכם 3 הסיבות העיקריות לכך, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם ידע בסיסי בנושא.

חנות טבע

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »