חיפוש

למה חשוב לבחון את אולם החתונה לפני האירוע?

תכנון חתונה הוא עסק רציני ביותר – מהשמלה והחליפה ועד לאוכל שמוגש, מרשימת המוזמנים ועד לסידור השולחנות – על הכול נדרש לחשוב מראש על מנת שהתוצאה תהיה ברמה הגבוהה ביותר. והאולם? הוא אחד מהגורמים המכריעים ביותר בחתונה. איך בוחרים אותו נכון?

 

לכו לבקר באולם לפחות פעם אחת!

נכון, בעידן האינטרנט אנחנו עלולים לקבל את הרושם שאת כל מה שחשוב אפשר לגלות דרך סיור וירטואלי או דפדוף בתמונות, אך מדובר ברושם מוטעה. אין תחליף לביקור פיזי וסיור פרונטאלי באולם. כך תוכלו להתרשם בעצמכם מהגודל, המרחב, האקוסטיקה, ואפילו מדברים שבוודאי לא חשבתם עליהם מראש – לדוגמה, שאלת המרחב המוגן באירוע: https://miguntov.co.il

 

איך צריך לתכנן את הביקור באולם?

כאמור, תכנון חתונה (https://saveadate.co.il) הוא עניין מרגש ועמוס. על מנת שהביקור יהיה אפקטיבי, חשבו מראש מה אתם רוצים לראות ותדאגו לסיור ארוך מספיק על מנת להספיק לקבל מענה לכל השאלות, החששות או הציפיות שלכם ושלכן. ביקור קצר וזריז מידי עלול להשאיר אתכם מבולבלים.

 

שאלת המיקומים – משחק הכיסאות

אחד הדברים החשובים ביותר באירוע, הוא שאלת המיקומים. היכן החופה? מה המרחק מהחופה לשולחנות האוכל, ומשם לרחבת הריקודים? איפה ממוקמת עמדת הDJ? ואיפה השירותים?

כשאתם מגיעים לבחון את האולם, בקשו לראות כל אחד מהדברים הללו. חשבו על כל האורחים שלכם – הצעירים, המבוגרים, זוגות עם תינוקות וכו'. לאורחים מסוימים יהיו אילוצים, וכדאי לתת עליהם את הדעת מראש על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות באירוע (למשל, לא להושיב את סבתא והחברות מתחת לרמקולים).

 

בחנו גם את החנייה

זה אמנם לא חלק ישיר מהאולם, אבל במהלך הביקור שווה לבחון את החניה, את הגודל שלה והאם היא מותאמת לכמות המוזמנים והמוזמנות שלכם, ומה המרחק בינה לבין המקום עצמו.

 

ביקור בחתונה "לייב"

חלק מהאולמות מציעים (בהסכמת הזוג המתחתן, כמובן), להזמין אתכם לראות חתונה אמיתית ולקבל את הרושם מהתנהלות האולם במהלך אירוע רץ. אנחנו ממליצים מאוד על האופציה הזאת, היות שככה תוכלו להתרשם באמת מתפקוד צוות האולם ועובדיו בשעת אירוע. בנוסף, כך תוכלו להרגיש את האקוסטיקה בשעת אירוע ואת מדד העומס והצפיפות.

 

ביקור באולם יאפשר לכם להיות יצירתיים יותר

הביקור באולם יאפשר לכם לדמיין באמת את הערב עצמו, תוכלו ללכת בין השולחנות ולחלום – "זה יקרה פה…", "כאן נרקוד…", "פה נצטלם…" – וזאת בדיוק המטרה, כך גם תוכלו לחשוב על רעיונות נוספים שישדרגו את הערב המיוחד שלכם.

 

והכי חשוב – למנוע הפתעות מיותרות

אין ספק שנרצה להימנע מכך שבמהלך הגעה בערב החתונה, פתאום נגלה שמשהו לא לרוחנו. הביקור מראש מונע הפתעות מיותרות ולא נעימות, ומאפשר לכם להציף מראש את בקשותיכם וטענותיכם בפני צוות האולם.

אל תוותרו על ביקור באולם האירועים, על מנת לקבל רושם לגבי המקום שבו תתחתנו ולהעלות את רף ההתרגשות!

רחבת ריקודים

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »