חיפוש

למה משתמשים במדבקות לתחרויות אופנה?

מדבקות שם ותמונה כבר מספר שנים הן הפריט היעיל ביותר לזיהוי והיכרות באירועים גדולים, קטנים ובמסגרות שונות. אפילו עולם האופנה המורכב, רבגוני, צבעוני וקשוח נהנה מהשימוש במדבקות שם ותמונה. כמו מעצבים רבים, צריך לצאת מאזור הנוחות, ולהפליג בדמיון ורק כך תבינו למה עולם האופנה זקוק לפריט הזה.

 

סדר בפריטים

כמו שכבר נאמר בעבר, מדבקות שם ותמונה מאפשרות למשתמש לעשות סדר וארגון בציוד שלו. היבט לוגיסטי טהור. עולם האופנה בכלל, ותחרויות האופנה בפרט מחייבים אמצעי זיהוי מסוים שיוכל להשיב פריט למעצב, לליין הדוגמניות וכמובן לשמר את זכויות היוצרים. מדבקות שם הן האמצעי הבסיסי לזיהוי ותיוג מתלי בגדים, ובהמשך לכך גם אמצעי לשייך בגדים, אזורי התארגנות ופריטים שונים באמצעות מדבקת שם ותמונה.

 

מי עיצב

מדבקות תמונה ושם מאפשרות למשתתפים בתצוגות אופנה להתבונן בפריטים, דוגמנים ודוגמניות ועמדות מכירה שלעיתים השם שלהן לא אומר מספיק. כל שנה, משתתפים חדשים מנסים להיכנס למשחק והדרך לא קלה בכלל. מה שכן עוזר, במידה והצלחתם לבסס רשת התקשרות טובה, היא מדבקות שם ותמונה.

למה? על בגדים, דוגמניות, דיילות ועובדים של אותו מותג או ליין בגדים יוכלו לקשר את המותג אליכם, המעצבים. מדובר באמצעי שיווקי לכל דבר ועניין שעיצובו והשימוש בו הם חסרי גבולות.

 

מרוץ נגד הזמן

לסגל העובדים ודוגמניות יכולה לקרות סיטואציה שהם מגיעים ומגיעות בפעם הראשונה לתצוגת אופנה, שלא נדבר על השכיחות של תחרויות. מדבקות שם ומדבקות תמונה יכולים להקל על המשתתפים בפעם הראשונה ולעזור להם לחבר פרצופים לשמות, לבסס קשרים מקצועיים וכמובן – להישאר ממוקדים ומאופסים מבחינת מיקום הצוות שלהם ולדעת למי לפנות ולמי לא.

 

מיתוג ומסחור

מדבקות שם ותמונה הן פריט דינמי שאפשר להדפיס עליו מרא שמה שתרצו! התמונה יכולה להיות לוגו, תמונה של הצוות או של יחידים, והשם יכול להיות טקסט קצר עד 3 – 4 מילים. מדבקות אלו יכולות להיות סוג של מתנה או אמצעי לסימון מארז אחרי רכישת פריטים בתחרות אופנה, במידה ויש את האפשרות. שוב, אמצעי השיווק מקבל היבט אחרי ובמקום פרסום הוא יכול לבסס אתכם כמותג ופוטנציאל מסחרי, עוד בתחרות.

 

על מדבקות ותופרים

עולם האופנה הוא עולם קשה, שבו, כמו כל אומנות, נשפט היוצר והתופר על יכולותיו. יש מספיק לחץ סביב תחרות תהיה באשר תהיה, אך בעולם האופנה התחרות היא הרבה יותר אישית. כל אמצעי שיוכל לעזור לכם לדבר ולתקשר אחד עם השנייה בצוות התחרות, המאפרים ומאפרות, דוגמניות, מלבישות ועובדי הבמה והמתזמנים יוכל לסייע לצוות לקחת את התחרות בהליכה. מדבקות שם ותמונה נשמעות כמו פריט קטן ולא משמעותי, אך עבור המחיר שלו מקבלים משהו חסר תחליף! שיווק, מיתוג ושיפור תקשורתי הם יתרונות של מדבקות אלו בעולם  אופנה.

מדבקות לאופנה

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »