חיפוש

5 דברים שחשוב לעשות לפני שבוחרים נעליים מושלמות

קניית נעליים ובגדים אונליין היא כבר חלק בלתי נפרד מהדרך בה אנחנו מתחדשות בפריטים חדשים, לפעמים זו הצלחה מסחררת ולפעמים אנחנו נשבעות לא לעשות את זה שוב! כדאי שלא תתחרטו שוב הנה חמישה טיפים לבחירת נעליים מושלמות!

 

מה אני צריכה?

ברחבי האינטרנט תפגשו קניית נעלי נשים אונליין בכל מקום ובמגוון רחב במיוחד! לפני שאתן יוצאות למסע חיפושים הוציאו את כל הנעליים שברשותכן ובדקו מה הצורך שלכן? נעלי ספורט / מגפיים / סנדלי קיץ וכו'…
אחריי שתדעו בדיוק לאיזה צורך אתן קונות נעליים תוכלו לצמצם את החיפוש ולמצוא תוצאות טובות ורלוונטיות עבורכן.

 

אתר אמין ובטיחותי 

לצערנו היום יש המון גנבי רשת, אתרים לא מאובטחים ופרצות בתשלום. וודאו שהאתר בו אתן קונות בטיחותי על פי אייקון של מנעול שיופיע בשורת הכתובת של האתר.
בנוסף תוכלו לראות שמבקשים מכן רק את הפרטים הנדרשים ולא יותר – שם מלא, כתובת למשלוח, טלפון, אמצעי תשלום ומספר תעודת זהות.

 

אתר מושקע ויעיל 

שימו לב שבקנייה אונליין החשיבות של אתר מסודר ונעים שווה לחשיבות של חנות פיזית נקייה ונעימה. כשאתן משוטטות באתר מסודר עם תמונות איכותיות, הסבר מפורט על הנעל והרכב החומרים שלה תוכלו להבין שזהו אתר איכותי והמוצר גם יהיה איכותי.

 

מידות 

בהמשך לטיפ הקודם, באתר טוב ואיכותי תהיה טבלת מידות מותאמת למותג הספציפי אותו האתר מוכר, שימו לב שלפעמים יש הבדלי מידות אפילו בחצי מידה בין מותג למותג שלא נדבר על שיטות מדידה שמשתנות בין מדינות. לכן חשוב מאוד מאוד לא להסתמך על המידה שאתן חושבות שאתן אלא לחפש את טבלת המידות ולמדוד את כף הרגל עם סרגל ולהתאים את המידה לאותו האתר.

בנוסף, שימו לב לתיאור על יד כל מוצר, לעיתים האתר המוכר מגדיל ומייעץ שכדאי להזמין חצי מידה מעל המידה הרלוונטית או הפוך מכיוון שהם מכירים את המוצר ומגלים שלקוחות נהנים יותר ממנו בצורה הזאת.

עוד טיפ קטן למדידה – שרטטו את כף הרגל על דף כשהיא יחפה ומותחים קו לאורך הסרטוט בעזרת סרגל – מהאצבע הארוכה ביותר (אצל כל אחת זו תהיה אצבע אחרת מבין הבוהן, האצבע והאמה) ועד העקב. מודדים בס"מ או באינץ'. על מנת לקבל תוצאה באינצ' מחלקים את התוצאה בס"מ ב2.54.

 

החלפות והחזרות 

גם אם הטבלה צדקה ומדדתן באופן קפדני את מידת הרגל לפעמים זה לא הולך, אולי הנעל צרה או רחבה או פשוט לא יושבת כפי שציפיתן. לפני שאתן מזמינות בדקו את מדיניות ההחלפה והחזרה, איך מתבצעת החזרה ומה מקבלים בתמורה – זיכוי / החזר כספי?

 

לסיכום

תהנו ממבצעים ומגוון מוצרים בלתי נגמרים שהאינטרנט יכול להציע ואל תשכחו להשתמש בטיפים!

 

נעלי עקב

אולי תאהבו גם את