חיפוש

למה זה באופנה היום לפרסם דרך הטיקטוק

אם אתם מרגישים לאחרונה שכמות החשיפה, הלייקים והשיתופים ברשתות החברתיות שהעמוד העסקי שלכם מקבל צנחה באופן משמעותי זה לא רק בראש שלכם.

פייסבוק ואינסטגרם מתבססות היום באופן משמעותי על קידום ופרסום ממומן, ואם אתם לא משלמים להן הרבה כסף המשמעות היא שהעמוד שלכם כמעט ולא יקבל חשיפה.

האלטרנטיבה הצומחת ביותר כיום לפייסבוק ואינסטגרם בזירת הקידום העסקי היא טיקטוק.

 

הרשת החברתית הפופולארית ביותר בקרב צעירים

בשנים האחרונות הפכה טיקטוק לאפליקציה ולרשת החברתית הפופולארית ביותר בקרב בני נוער וצעירים. באופן כללי פרסום בטיקטוק מתבסס על סרטונים, כאשר אלו יכולים לכלול לינקים לאתרי אינטרנט עסקיים, דפי נחיתה או הפנייה ישירה לחברה. טיקטוק מאפשרת למשתמשים להעלות סרטונים קצרים עד 15 שניות ולהציג אותם בלופ.

כיום יש לטיקטוק מעל ל-650 מיליון משתמשים ברחבי העולם, ובישראל באופן ספציפי האפליקציה פופולארית מאוד. החדשות הטובות הן שאתם כבעלי עסקים יכולים לנצל את הפלטפורמה הזו שהפכה לאחת מזירות הפרסום המוצלחות כיום.

 

מדוע טיקטוק מתאימה לפרסום עסקים?

חשיפה גבוהה:

בטיקטוק לא חייבים לשלם הרבה כסף כדי לזכות לחשיפה גבוהה. למעשה, אם תפרסמו תוכן איכותי שהגולשים יהנו ממנו תזכו לחשיפה שתייצר עוד חשיפה ותסייע לקדם את העסק שלכם.

 

מעודדת יצירתיות:

טיקטוק זו פלטפורמה שמעודדת יצירתיות וזו אחת הסיבות שהיא הפכה לכה פופולארית ברחבי העולם. בטיקטוק ניתן לערוך סרטונים ברמה גבוהה, וניצול יכולות האפליקציה יביא לתוצר איכותי שיתרום לקידום העסקי שלכם.

 

קהל יעד:

קהל היעד בטיקטוק הוא צעיר – כשליש ממשתמשי האפליקציה הם בני נוער מתחת לגיל 18, ושאר המשתמשים ברובם הם בגילאי 18 עד שלושים. זהו פלח אוכלוסייה שאוהב להוציא כסף והפלטפורמה של טיקטוק בהחלט מעודדת אותו לעשות זאת. כשאתם מפרסמים בטיקטוק אתם מפרסמים את העסק שלכם בקרב קהל יעד שיוציא כסף בעסק שלכם.

 

טרגוט קהל היעד:

בדומה לרשתות חברתיות נוספות גם בטיקטוק קיימות יכולות טרגוט מרשימות. ניתן לפלח את המשתמשים לפי אזור גאוגרפי, גיל ומין וכך להתאים את החשיפה לקהל היעד שאתם מכוונים אליו.

 

פרסום בטיקטוק – למי זה מתאים?

בטיקטוק ישנן מגבלות נגד פרסום סמים, נשק, תרופות, ופוליטיקה אך אם העסק שלכם עוסק בדברים אחרים טיקטוק יכולה להתאים לו מאוד. קהל היעד בטיקטוק גדל גם בקרב משתמשים בני מעל ל-30, כך שגם במידה ואתם לא מכוונים לבני נוער וצעירים פרסום בטיקטוק יכול לסייע לעסק שלכם.

טיק טוק יכול להתאים מאוד לעסקים בהם אתם עומדים בפרונט: מאמני כושר, מאפרות, מעצבי שיער – עבור כל אלו ועוד טיקטוק מהווה פלטפורמת פרסום מצוינת.

 

יתרון למקדמים שמכירים את הפלטפורמה

טיק טוק שונה מהפלטפורמות שהורגלנו אליהן עד כה – אינסטגרם, טוויטר, פייסבוק וכדומה ובאופן טבעי יש יתרון למי שבקיא ברזי הפלטפורמה. זה כמובן לא אומר שאם אתם לא מכירים את האפליקציה לא תוכלו לפרסם דרכה, וגם לא שתהיו חייבים להיעזר בקידום דיגיטלי מקצועי. אנחנו ממליצים לכם לעשות זאת בעצמכם ולהחכים עוד באמצעות קורס טיקטוק שיפתח לכם את הדלת לעולם פרסום שלא הכרתם.

 

מכשיר טלפון

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »