חיפוש

לרהט בסטייל – כמה זה יעלה לכם?

ריהוט הבית בהתאם לאופנה העדכנית בתחום עשוי לעלות לא מעט עבור מי שלא בקיא במחירים. מדריך זה עולה לרשת כדי להעלות את המודעות בנושא ולהקל על מי שרוצים לעצב את הבית שלהם במינימום הוצאה ומאמץ. הישארו כאן ותגלו בקרוב את כל הפרטים העדכניים אודות העלויות של הרהיטים שצריכים להיות בכל בית.

 

תמיד חלמתם על ספסל מעוצב? כדאי שתכינו את הכיס בהתאם

ספסל מעוצב נחשב לחלק בלתי נפרד מהעיצוב העכשווי. מעצבים רבים וויתרו על פופים ופינות ישיבה, כדי שיתאפשר להם לפנות מקום לספסל מעוצב. ראוי לציין שיש מגוון רחב של ספסלים שעשויים מחומרים שונים, למשל:

  • שילוב של קש ומתכת
  • עץ מלא
  • שילוב של מתכת וריפוד

הבירור שערכנו העלה כי עלות של ספסל פשוט נעה בין 800 ₪ ל – 1800 ₪. מי שיבחרו בספסל יוקרתי, יצטרכו לשלם בסביבות ה – 2,300 ₪.

לרהט בסטייל

זו העלות של שולחן אוכל שירכז את כל בני הבית סביבו

שולחן אוכל משמש את בני הבית לישיבה משותפת של ארוחות שישי וחג. עובדה זו לא מורידה מערכו. שכן, בשאר השבוע הוא תופס מקום בולט בסלון של כל משפחה. לכן, יש לבחור בשולחנות אוכל מעוצבים שיהפכו כל בית לבעל סטייל. לא נלאה אתכם בפרטים ונציין מיד כי מחיריהם של שולחנות אוכל איכותיים שעשויים מעץ מלא מתחיל ב – 6,000 ₪. שימו לב, אין מדובר פה בשולחנות בסיסיים שתוכלו למצוא בכל חנות ריהוט. אלה שולחנות שמיוצרים בישראל תוך התאמה אישית לצרכים שלכם.

 

כדאי שתשבו – אלה העלויות של כיסאות

אנחנו מקווים שאתם יושבים כעת על כיסא, כי אם לא, אתם עשויים ליפול מהלם. שכן, גילינו שמחירי הכיסאות ירדו באופן משמעותי בשנים האחרונות. כסאות מעוצבים לפינת אוכל למשל, צפויים לעלות לכם 240 ₪ לערך. כיסאות יוקרתיים שיהפכו את פינת האוכל שלכם לבעלת סטייל מדהים ולא מתאמץ יעלו קצת יותר מ – 700 ₪.

לרהט בסטייל

חולמים להיות בטטות כורסא? כדאי שתכירו בעלות של כורסא מעוצבת

אתם עובדים קשה במהלך השבוע, אז מגיע לכם ליהנות מכמה רגעים שקטים ונוחים במיוחד על כורסא מעוצבת. טווח המחירים של כורסאות מסוג זה נע בין 800 ₪ ל – 2,300 ₪. חשוב להדגיש שהמחירים משתנים בהתאם לסגנון העיצובי ואיכות החומר שממנה הכורסא עשויה. אנו ממליצים לבחור בכורסאות שעשויות מבסיס מתכתי חזק או מעץ מלא שנחשבים לחומרים עמידים שמחזיקים מעמד לזמן רב.

 

כמה מילים לסיום

ריהוט הבית בסטייל צריך להתבצע תוך היכרות עם המחירים העדכניים שקיימים בשוק. מי מכם שקראו את המדריך הנוכחי בעיון רב, מכירים בעובדה חשובה זו ויכולים לדקלם אותה גם מתוך שינה עמוקה. זה הזמן שלכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם משתי הבחינות: מחיר וסטייל.

עֲלוּת

אולי תאהבו גם את