חיפוש

מהי האופנה האחרונה בתכשיטים ואיפה ניתן לרכוש

מהי האופנה האחרונה בתכשיטים? ובכן, זו לא בדיוק שאלה קבילה. כי לאחר שנכתוב את התשובה, היא תלד תשובה חדשה.

כך שאנחנו לא באמת צריכים לכתוב את האופנה האחרונה, שכן כל רגע מגיעה אופנה חדשה.

וככל שהעולם שלנו נהיה יותר גלובלי, יותר קולקטיבי ויותר זורם – כך גלים חדשים של מידע ממשיכים לנבוע ואיתן גם האופנות.

בכתבה זו נשתדל לתת קווי מתאר מסוימים שירדו את מבחן הזמן ויעזרו להצביע על "האופנה האחרונה".

 

איך לדעת מהי האופנה "האחרונה" בתכשיטים?

כאמור, אין דבר כזה "אופנה אחרונה בתכשיטים", לפחות לא לטווח הארוך. עצם הביטוי כבר מרמז על ההנחה שיש סוף. העניין הוא שאין סוף. ואם אנחנו חושבים שיש, אנחנו מתכחשים לגל הבא של אופנה בתכשיטים. בסופו של יום, אנחנו יכולים להסתכל על התאריך, להגיד, "וואו, את מאמינה שכבר כך וכך?". כלומר, הזמן עבר, ואיתו גם האופנה הנוכחית. ואם אנחנו רוצים לדעת מה הייתה האופנה האחרונה בדיעבד, כל שנותר לנו זה לקרוא סיקורי עבר.

 

איך להסתנכרן עם "הגל" הבא באופנת התכשיטים?

על כן, מה יעזור לנו לדעת מהי האופנה האחרונה בתכשיטים, אם אנחנו לא באמת יכולים להתכונן אליה מראש? ובכן, זה לא שאנחנו לא יכולים להתכונן אליה מראש. עקב כך שמדובר בגלים של מידע שכמו צומחים באופן טבעי מכל מיני מקורות בעולם, אנחנו יכולים להתחבר לווריד הקולקטיבי מהם הגלים הללו מגיעים. מהיכן הם מגיעים? מתוכנו. יש שיגידו, שגאוני אופנה (לא משנה באיזה תחום) הם אלו שפשוט מצליחים להרגיש את הגל הבא ולהתסנכרן אליו כשהוא מגיע. זה משהו שאנחנו גם יכולים לעשות.

 

איך לייצר לעצמנו את האופנה האחרונה בתכשיטים?

אם אנחנו מסתכלים על גאוני אופנה, שיודעים מהי האופנה האחרונה בתכשיטים, סביר להניח שאנחנו מסתכלים על אנשים שמרשים לעצמם להיות חצופים, לא ללכת עם העדר, לבטא את הנועזות שלהם. לעתים זה יכול להיראות מוזר או משונה, ולעתים זה יכול להיראות מאוד אינדיבידואלי ולא מתקנפרם (מלשון קונפורמיות – התאמה לכלל). גם אנחנו גאונים שיכולים לבחור בידיעה האישית שלנו בנועזות ובחוצפה. ובכך, לייצר לעצמנו את האופנה האחרונה בתכשיטים. בין אם אנחנו יודעים מה אומרים המגזינים או שלא.

 

היכן לרכוש את האופנה האחרונה בתכשיטים?

וכשאנחנו באמת מתייעצים עם הגאונים הפנימיים שלנו כדי לבדוק מהי האופנה האחרונה בתכשיטים (מבחינתנו), כל מקום הופך להיות מקום פוטנציאלי לרכישת האופנה החדשה. למעשה, יכול להיות שאנשים אחרים יבואו לשאול אותנו מהיכן אנחנו מקבלים את ההשראה? איך אנחנו יודעים להתאים תכשיטים בצורה שכזאת? וכן הלאה שאלות לגבי הסגנון שלנו. כל שמתבקש זה שנדע לשמוע את הדיבור הפנימי שלנו, לזהות את הרצונות והטעם האישי – ואז למצוא אותו בעולם (או אפילו ליצור אותו כדרך התאמה אישית של תכשיטים).

ניתן למצוא תכשיטים שבהחלט יכולים להתאים לאופנה האחרונה בחברת לליב תכשיטים – LALIV, חברת תכשיטים צעירה השואפת להעניק שירות אישי וחם לכל אורך תהליך רכישת התכשיט.

אישה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »