חיפוש

מהם סוגי המצעים הכי אופנתיים למיטה זוגית

לפעמים מרוב אפשרויות קשה לבחור, במיוחד כשמדובר במבחר עצום של מצעים.

ללא ספק, הכי חשוב שיהיו איכותיים.

אבל האיכות היא לא הכל! איך תעדיפו את המצעים שלכם – בצבעים בהירים או כהים? עם הדפסי פרחים, פירות או בעלי חיים? אולי זוהרים? אם הטעם האישי

שלכם מושפע מהאופנה הכי חמה, הכתבה הבאה נועדה עבורכם.

 

מה זה מצעים איכותיים ולמה זה משנה?

למצעי המיטה תפקיד חשוב עבור שנת לילה טובה. זאת מכיוון שהם מגינים על הבריאות על ידי שמירת העור מפני מזיקים למיניהם, וגם תורמים לנוחות. אבל כשקונים מצעים למיטה זוגית למשל, לא מתחשבים רק באיכות אלא גם בעיצוב שלהם – שיהיה מושפע מטעם אינדיווידואלי בשילוב השפעת אופנות מתחלפות. לרוב חשוב לנו שהמצעים ישתלבו עם העיצוב הכללי של החדר כדי ליצור אווירה נעימה. גם זו בריאות, לא?

 

דגשים ברכישת מצעים איכותיים

על מנת להינות מחווית השינה כפי שאתם מאחלים לעצמכם, עליכם להקפיד על בחירה נכונה של מצעים. כדאי להתייחס לדגשים הבאים כדי לבחור נכון: מידות נכונות שמתאימות למיטה שלכם – כולל הציפיות לכריות והציפה לשמיכה, גומי, סוג הבד (בדים נושמים כמו כותנה וסאטן עדיפים בקיץ, פלנל מחמם בחורף) וצפיפות הבד.

יש לציין שככל שצפיפות הבד והחוטים רבה יותר, כך המצעים נחשבים להיות יוקרתיים ואיכותיים יותר. זאת מכיוון שצפיפות הבד מבטיחה מגע נעים ורך, כמו גם עמידות גבוהה יותר וחוזק רב בשילוב יתרונות נוספים. מומלץ לבדוק את צפיפות הבד ולבחות צפיפות של 200-300 חוטים לאינץ'.

 

היכן ניתן למצוא מצעים איכותיים?

באתר אטרקציה מהיבואן לצרכן ניתן למצוא מגוון רחב של מצעים למיטה זוגית בצבעים וסוגים שונים, כמו מצעי אל קמט, מצעי סטאן ומצעי כותנה, מצעים למיטת יחידת בעיצובים שמתאימים לילדים ולבני נוער, מצעים לקיץ 100% כותנה, מגני מזרון איכותיים במגוון גדלים שמתאימים לכל המיטות ומצעים למיטת תינוק – נעימות, רכות, 100% כותנה, שמתאימים גם למיטת תינוק וגם למיטת מעבר.

 

מצעי מיטה אופנתיים

אם נודה באמת – מצעים הפכו כבר מזמן להיות הרבה מעבר לסדין וציפות. מצעים הפכו להיות עוד דרך לביטוי עצמי כחלק מעיצוב החדר, ואפילו סמל סטטוס מסוים. ככל שהמצעים מושקעים יותר, הם יוצרים רושם יוקרתי בהתאם.

לקראת חופשת פסח אשר מתאפיינת אצל רבים מאיתנו בחופשות לחו"ל, אופנת המצעים מושפעת להיות צבעונית וזוהרת יותר. אופנת הדפסי הפירות מצטרפת לפרחים בעלי הפופולריות הנצחית, ושניהם משמשים מוטיבים של חופשה מלאת שמחה, צבעים, ריחות וטעמים.

 

לא להתפשר על מצעים!

לפעמים נדמה שמבחר המצעים הוא אינסופי. הבחירה עלולה להיות מבלבלת בין המגוון האדיר, לכן כדאי לבדוק אותם מקרוב בחנות במקום להזמין באינטרנט. באופן הזה תוכלו לעמוד על האיכות באופן הטוב ביותר, וגם לוודא שהצבעים אכן לטעמכם. יחד עם זאת, תוכלו להתרשם באינטרנט בקולקציות מגוונות ולחפש את העיצוב שמתאים ביותר לחדר השינה שלכם וטעמכם האישי. בסופו של דבר, לכל אחד יש טעם ייחודי שחזק מכל אופנה.

חדר שינה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »