חיפוש

מהם סוגי השרשראות שתמיד יישארו באופנה?

יש דברים שהם נצחיים כמו – השמלה השחורה הקטנה שיש בכל ארון של אישה. כך גם בתכשיטים ובפרט בשרשראות לאישה שהן התכשיט הראשון הבולט במראה החיצוני, לפני העגילים ולפני הצמידים ובטח שלפני הטבעות שבשבילם ממש צריך להתקרב כדי להתרשם. ואם שרשראות עסקינן, ישנם סוג מסוים של שרשראות לאישה שלנצח יישארו באופנה ולא משנה איזו שנה זאת תהיה. דוגמא לכך היא שרשרת פנינים שלנצח תהיה באופנה.

 

כמו קלאסיקות גם שרשראות לנצח יישארו

מכירים את סרטי פעולה שיש את הגיבור הראשי החתיך שמציל את העיר מרשע כלשהו ובאופן קבוע יש אישה, שחקנית שהוא מציל אותה כל הזמן מזרועותיו של הרשע, וזה תמיד קורה כשהם בנשף כלשהו או מסיבת קוקטייל "פנסית".

תמיד בסצנות האלה אותה שחקנית יפיפייה לובשת שמלת נשף מפוארת עם תסרוקת מהממת ויש לה שרשרת מדהימה כזאת ולא בהכרח גדולה מלאה ביהלומים אלא שרשרת עדינה כזאת בעלת נוכחות.

זה הכוח בשרשראות לאישה, הן לא חייבות להיות גדולות או בולטות אך יחד עם זאת הן בעלות נוכחות, אלו הן השרשראות שתמיד יישארו באופנה. שרשראות לאישה אלו בדרך כלל הן שרשראות דקות עם תליון יהלום או משהו אחר, היהלום או התליון יכול להיות בצבעים מרשימים כמו אדום , שחור, סגול וכו". גם שרשראות זהב דקות עם חוליות דקות או דקיקות ללא תליון תמיד יהיו קלאסיקות.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

שרשראות לנשים, זה עולם ומלואו. ישנו מגוון ענק, עצום של סגנונות שונים של שרשראות לנשים, צבעים מרהיבים, שילובים של כסף וזהב, זהב אדום ועוד ועוד. כל אישה מוצאת את עצמה בשרשרת כזאת או אחרת אך כמו כל דבר, תמיד תהיה לאישה את התכשיטים האהובים שלה, שמתאימים לה לכל סגנון לבוש ומתאימים לכל אירוע.

כאישה, תמיד שאני "לא מוצאת את עצמי" אני מיד שמה את הג'ינס הרגיל וטי שירט ואת השרשרת שאני הכי אוהבת. ואם אני צריכה ללכת למסיבה או אירוע כלשהו, אני תמיד אענוד את השרשרת שאני הכי אוהבת, השרשרת שלי היא בשילוב פנינים. בכל התמונות מאז שקיבלתי את השרשרת הזאת, וכבר עברו מאז 20 שנים, אני תמיד נראית טוב ותמיד זה נראה מעולה עם כל מה שבחרתי ללבוש.

 

לסיכום – שרשראות לאישה אופנה שלא תחלוף

כמו שיש את הטי שרט הלבנה עם הג'ינס הכחולים או את הצמיד טניס שמתאים לכל אישה ולכל סגנון לבוש כך גם יש את השרשראות שתמיד יהיו באופנה. לא מדובר בהכרח באיזה ענק מאוד עצום משובץ יהלומים אלא יותר על שרשרת כביכול רגילה שתמיד תהיה באופנה.

ואם נתבונן בתמונות כמה שנים אחורה ונתבונן בתמונות מהיום כאשר השרשרת נמצאת עלינו, היא תמיד תקבל את התשואות שמגיעות לה משום שיש סוגי שרשראות לאישה שתמיד יישארו בצו האופנה.

תכשיט מכסף

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »