חיפוש

מהם עיצובי המטבח האופנתיים ביותר בשוק

בכל שנה יוצאים עיצובי מטבח חדשים ומרעננים. אם אתם חלק מאלו שזוכים לעצב מטבח כעת, ריכזנו עבורכם את עיצובי המטבח הלוהטים ביותר שאפשר למצוא כיום בשוק. חלקם נועזים, חלקם בולטים וחלקם קלאסיים נצחיים. הנה כל מה שצריך לדעת על סגנונות עיצוב המטבח העדכניים ביותר.

 

העיצוב הקלאסי

שוק עיצוב המטבחים תפס תאוצה בשנים האחרונות. רבים מחפשים אחר עיצוב מטבח שמתאים לטעם האישי שלהם וגם לסטייל העדכני. העיצוב הראשון שנציג לכם הוא העיצוב הקלאסי, כי למרות שהטרנדים משתנים מעת לעת, עיצוב קלאסי נשאר תמיד באופנה. הוא מורכב מקווים נקיים ורכים, שמקנים את תחושת החדשנות אפילו לאחר שנים. ייעשה בו שימוש לרוב בצבעים מונוכרומטיים, שהם גוונים שונים של אותו הצבע. מטבח קלאסי הוא מטבח אלגנטי שמורכב מפשטות מתוחכמת בתחום העיצוב, הצבעים והסגנונות. מטבח קלאסי הוא כזה שישדר רוך ותחכום בו זמנית.

 

מטבח כפרי

סוג העיצוב השני שנציע לכם הוא העיצוב הכפרי. עיצוב כפרי הוא כזה שמשלב בין צבעים בהירים ואלמנטים של צבעים כהים. סוג העיצוב נוצר בתחילת המאה ה-20 אך עד היום רבים מחפשים לשלב בביתם מטבח כפרי. כיוון שבמקור, האיכר הוא זה שבנה לעצמו את המטבח הכפרי ומכאן שמו, סוג מטבח זה בנוי על עץ כחומר גלם מרכזי. הוא מכיל המון אלמנטים של עץ, כמו למשל שיש ששכבתו העליונה היא עץ, שילוב של אי העשוי מעץ, מגירות ומדפי עץ וכו'. ניתן לשלב גם בנייה של גבס שתקנה את המראה הכפרי. עיצוב כפרי נחשב על-זמני וכזה שמקנה תחושת חמימות מלכדת.

 

מטבח מודרני

המטבח המודרני מאופיין בנוחות מתחכמת. מדובר בסוג מטבח שבנוי על קווים ישרים ונקיים לצד מרקמים כבדים. זאת, כאשר כולם מתאחדים לכדי קו עיצוב אחיד. מטבח מודרני יכיל ריהוט מודולרי או גם מכשירים חכמים ואת הטכנולוגיה החדשנית ביותר שניתן למצוא. הנוחות המתחכמת היא זו שמאפשרת להקנות לבית מראה אלגנטי ונקי אך עדיין להשתמש במכשור מתקדם ומתכוונן, בהתאם לצרכים שלכם. מטבח מודרני הוא מטבח מינימליסטי ונקי וכמובן מואר מאוד.

 

מטבחים מעוצבים

מטבחים מעוצבים הם סוג מיוחד כיוון שכאן היד היא יותר חופשית. מטבח מעוצב נעשה לרוב בליווי של יועץ עיצוב פנים, אדריכל וכיוב', שיתכננו את המטבח בהתאם לחלל שברשותכם. המעצבים יכולים לקחת את האלמנטים האהובים עליכם כמו למשל את חומר הגלם שבו תרצו להשתמש או הצבעים שאתם הכי אוהבים, וישלבו ביניהם כדי לייצר מטבח שגם עונה על הטעם שלכם וגם יכול לשמר עדכניות ונראות ברמה גבוהה. התפקיד שלהם למעשה, הוא לחבר בין החזון שלכם למה שרלוונטי כיום בשוק.

לסיכום, זכרו כי סוגי מטבחים שונים מובדלים בחומרי הגלם שבהם נעשה השימוש ובקו העיצובי לצד נראות המטבח. אפשר להיוועץ בחברות עיצוב שונות שייצרו עבורכם מטבח מותאם ומתוחכם, שיענה על כל הצרכים הקיימים לכם.

חלל מעוצב

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »