חיפוש

מה ההבדל בין שזירת להרמת ריסים?

בשנים האחרונות טרנד הריסים חזר לאופנה. מדובר בריסים מורמים ובשיערות ארוכות ומעוגלות. הטרנד מגיע מעולם הסלבס בו החלו לעשות טיפולים שונים כדי להראות מטופחים ומאופרים כל הזמן- בין הטיפולים קיים המיקרובליידינג לגבות, האיילנר הקבוע, הדבקת והלחמת הריסים, הלימנציה לגבות ואפילו סלסול השיער.

 

אז מה בעצם ניתן לעשות לריסים?

אחד הדברים הראשונים שלומדים בקורס שזירת ריסים הוא את כל טכניקות הבסיס הקיימות לעיצוב ריסים. תחום הריסים הוא תחום מתפתח שכולל בתוכו לא מעט טכניקות לעיצוב- שזירת ריסים, הלחמת ריסים, סלסול ריסים, צביעת ריסים, הדבקת ריסים מלאכותיים ואפילו איפור קלאסי לעיצוב הריסים. הטכניקות השונות מחזיקות לתקופות אחרות של זמן, מייצרות מראה מעט שונה זו מזו אבל בסופו של דבר כולן נועדו להגיע למראה מעוצב וגרנדיוזי.

הרמת ריסים

מה ניתן לעשות בעיצוב ריסים?

עיצוב ריסים הוא תחום שנעזר בטכניקות שונות כדי ליצור מראה ריסים מסוים: ריסים מורמים, מעוגלים, ארוכים, מלאי נפח או מסודרים בצורה מסוימת ואפילו ריסים בצבע אחר ומיוחד לצורך פסטיבל או סטיילינג. עיצוב הריסים הוא אמנות שתלויה ברצון הלקוח ובטכניקה הנבחרת בדיוק כמו שעיצוב גבות יכול להוביל לכמה תוצאות שונות. רוב הנשים שבאות לעיצוב ריסים מחפשות מראה מועצם- בין אם באורך, בסלסול, בנפח או בצורת הריסים הסופית. הלוק הכי נפוץ בעולם הריסים הוא המראה החתולי המעוגל והטבעי.

 

מה ההבדלים בין הטכניקות השונות?

הטכניקות השונות בעולם הריסים כוללות הדבקה, הלחמה, שזירה והרמת ריסים. הנה מדריך קצר על ההבדלים בין הטכניקות:

הדבקת ריסים- הדבקת הריסים הוא תהליך זמני שניתן לעשות לבד בבית. הטכניקה דורשת ריסים להדבקה שמגיעים לרוב כסט שלם של ריסים או ריסים בודדים, דבק להדבקה ואת הכלים המתאימים. הדבקת הריסים מתבצעת על ידי לקיחת הריס או הסט של הריסים, טבילת השורש שלהם בדבק והצמדתם לעין מעל ומתחת לריסים הקיימים. הדבקת הריסים יכולה להחזיק כל זמן בין יום אחד לכמה שבועות כתלות בסוג הריסים, סוג הדבק, הטכניקה ומתי שרוצים להוריד אותם.

הלחמת ריסים- הלחמת ריסים היא תהליך חצי זמני שמתבצע רק בידי קוסמטיקאית מוסמכת במכון יופי או בסטודיו פרטי. ההלחמה כוללת כלים ספציפיים שדורשים מיומנות ובמהלך הטיפול מלחימים ריסים מלאכותיים אל הריסים הטבעיים של הלקוחה. המראה מוסיף נפח ואורך ודורש טכניקה ודיוק.

שזירת ריסים- שזירת ריסים היא תהליך דומה להלחמת הריסים שבו מוסיפים ריסים מלאכותיים לריסים הקיימים בעזרת טכניקת השזירה.

הרמת ריסים- הרמת ריסים היא טיפול שנעזר בחומרים כימיים או טבעיים לעיצוב הריסים הטבעיות באופן מסוים, בתהליך מסלסלים את הריסים, מרימים אותם ומקבעים אותם בצורה מסוימת בעזרת החומרים להרמה.

 

לסיכום-

הטכניקות השונות לעיצוב ריסים הן מיוחדות ושונות זו מזו, את כל הטכניקות ניתן ללמוד בקורס מאסטר לעיצוב ריסים.

הרמת ריסים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »