חיפוש

מה הוא זמן ההחלמה מניתוח הרמת עפעפיים?

ניתוח להרמת עפעפיים הוא ניתוח שאותו יש לעשות במקרים שבהם ה עפעפיים שלנו צנחו מעט מהמקום הרגיל שלהם. המטרה של הניתוח היא בדרך כלל אסתטית, אולם במקרים רבים לצניחה הזו יכולה להיות גם השפעה על הראיה שלנו. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על הניתוח הזה, וכמובן, כזה זמן תיקח לכם תקופת ההחלמה ממנו.

 

הרמת עפעפיים

עוד לפני שנתחיל לדבר על הניתוח עצמו, הדבר שהכי חשוב להבין הוא שלמרות שמדובר על הליך אסתטי בעיקרו, מדובר על הליך רפואי מורכב, ולכן עליכם למצוא מקום מוסמך שרשאי לבצע את הטיפול https://eyelids.co.il. כמובן שחשוב גם לברר על תוצאות הניתוח והאיכות של הביצוע, אולם חשוב שהביטחון האישי שלכם יהיה לפני הכל.

ניתוח הרמת עפעפיים

תקופת החלמה

בניגוד לניתוחים אחרים, הניתוח להרמת עפעפיים הוא לא ניתוח שמשפיע במיוחד על הגוף שלכם, ולכן מה שחשוב זה לשמור בעיקר על המקום שבו הניתוח בוצע. עם זאת, עליכם להימנע ממאמץ גופני חריג כדי לא לגרום לגוף שלכם להוציא אנרגיה לשווא. בנוסף, הקפידו לא לחשוף את האזור הרגיש לשמש, כדי שתהליך ההחלמה יעבור בצורה הטובה ביותר.

 

הצלחת הניתוח וסיכונים

על אף שמדובר בניתוח שהמטרה שלו אינה רפואית ברוב המקרים, אתם יכולים להיות רגועים כאשר אם ניגשים לבצע אותו. רוב מוחלט של מי שעוברים את הניתוח חווים אותו ללא כל פגע, ותהליך ההחלמה שלהם עובר בצורה הצפויה. מבחינת התוצאות אין ספק שמדובר על שיפור ניכר ביחס למצב הקודם שלכם, אולם אל תצפו לקבל את המראה שהיה לכם כאשר הייתם צעירים.

 

זמן הניתוח

את הזמן של הניתוח יהיה קשה לדעת מראש, אבל בדרך כלל לא מדובר על סיפור של יותר מכמה שעות. הניתוח כמובן יבוצע על שתי העפעפיים שלכם כדי לייצר מראה מעוות של הפנים. בסיום הניתוח תשהו במקום הניתוח להשגחה כדי לוודא שהמצב שלכם תקין, ולאחר מכן תהיו רשאים ללכת הבייתה עם הקפדה על ההוראות.

ניתוח הרמת עפעפיים

מחיר

לאור העובדה שהמטרה של הניתוח אינה רפואית במובהק, המדינה אינה משתתפת בהוצאה עליו. לרוב, גם קופת החולים שלכם לא תמיד תכסה את העלות. לאור זאת, ההמלצה שלנו היא לבדוק מספר מקומות לפני שאתם מחליטים היכן לבצע את הניתוח כדי לקבל בסופו של דבר את המחיר הטוב ביותר. כמובן, אסור לכם לתת למחיר לבוא על חשבון האיכות של הניתוח עצמו.

 

לסיכום

ניתוח להרמת עפעפיים הוא ניתוח חשוב הן מבחינת ההיבט האסתטי, ובמקרים רבים גם מהצד הרפואי. עליכם לבצע את הניתוח רק במקום מורשה, שידאג לשלומכם לפני הכל. חשוב להבין שהניתוח לא מחזיר את המצב לקדמותו, אולם בהחלט ניתן לראות שיפור במצב שלכם לאחר שתעברו אותו. זכרו להקפיד על ההוראות ביחס לזמן ההחלמה כדי לא לפגוע בתוצאות הניתוח.

ניתוח הרמת עפעפיים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »