חיפוש

מה היתרון במגהץ אדים עומד במקומות העוסקים באופנה באופן קבוע

בעוד שמגהץ קיטור מחולל אדים בבסיס נפרד, במגהץ אדים נמצאים המים בתוך המגהץ עצמו. אם כך, במה לבחור- מגהץ קיטור או אדים? במכשיר ידני לגיהוץ בעמידה או בקרש גיהוץ? למעשה, השאלה הראשונה שיש לשאול לפני בחירת סוג מגהץ נוגעת לצרכיו – האם יש צורך בגיהוץ לעיתים קרובות? במידה וגם אתם מתלבטים, בכתבה הבאה תמצאו מידע נוסף בנושא.

 

סוגי מגהצים

כאשר אתם מגהצים את הבגדים, חשוב מאד שתדעו שהגיהוץ, כמו גם התוצאה הסופית שלו, תלויים במידה רבה בסוג המגהץ שברשותכם ובמפרט הטכני שלו. היום, שתי הטכנולוגיות המובילות למגהצים הם קיטור ואדים. כמו כן, יש אפשרות לגהץ עם מגהץ אדים עומד או על קרש גיהוץ. טרם השוואת המחירים והמותגים, יש להבין תחילה מה הפרמטרים המתאימים לכם.

 

  1. מגהץ אדים

במגהץ האדים מיקום מיכל המים נמצא מעל גוף החימום. כאשר המגהץ מופעל, מתחממים המים שבמיכל ויוצרים אדים, אשר נפלטים מהחורים שבתחתית המגהץ. בעת פעולת הגיהוץ על הבגדים, האדים הנפלטים משפיעים על הבד להתרכך ותורמים לגיהוץ קל.

 

  1. מגהץ קיטור

אם נדמה לכם שאין הבדל בין סוגי המגהצים, אתם טועים. למעשה, במגהץ קיטור מיכל המים נפרד, לכן זורמים אל צינור המגהץ לאחר שהם עוברים במיכל. כשמתרחש הגיהוץ, פורצים המים בלחץ גבוה אל הבד.

מגהץ הקיטור מתאים עבור בדים גסים ועבים, מכיוון שבעקבות לחץ האדים הנפלט, הגיהוץ מתבצע בנוחות. אולם למגהץ קיטור חיסרון אחד בולט – מדובר במכשיר מסורבל יחסית וקשה לניוד, ודאי ביחס למגהץ אדים. משום כך, יש אנשים שגם לא מוצאים מקום אחסון עבורו.

 

תפוקת אדים

טרם בחירת המגהץ יש לשים לב לתפוקת האדים שלו. חשוב לציין שתפוקת האדים משתנה בין שני סוגי המגהצים קיטור ואדים, כאשר בעוד תפוקת האדים במגהצי קיטור היא עד 250 גרם לדקה, תפוקת מגהצי האדים היא 15 עד 100 גרם לדקה בלבד. כאמור, ככל שהבדים עבים, גסים ומקומטים, ישנה עדיפות לקנות מגהץ שיש לו תפוקת אדים גבוהה באופן יחסי.

 

לסיכום, מה היתרון במגהץ אדים עומד במקומות העוסקים באופנה?

קודם כל, למה מגהץ אדים? ראשית, חשוב לציין שיש פערי מחיר גדולים מאד בין הקיטור לאדים, כאשר מגהץ הקיטור יקר במידה משמעותית. אם מגהץ אדים רגיל יעלה בין 50 ל-300 שקלים, שווי מגהץ הקיטור מתחיל מ-500 ש"ח ועד אלפי שקלים. עסקי אופנה וודאי מחפשים דרך לייעל את ניהול התקציב. שנית, מגהץ האדים מתאים למגוון יותר רחב של בדים, כולל בדים עדינים. מהסיבה הזו, מומלץ לרכוש מגהץ אדים.

ומדוע מגהץ עומד? עד לא מזמן היינו תלויים לחלוטין בגיהוץ על קרש, אולם היום ניתן לרכוש גם מגהץ אדים עומד. באמצעות תליית הבגד על קולב מותאם, ניתן לגהץ בקלות רבה בעמידה. על ידי כך נחסך המאמץ שבכיפוף הגב, או הזמן, המקום והטרחה שמצריך קרש הגיהוץ. השימוש במגהץ עומד הופך את הפעילות לנוחה וספונטנית במידה רבה הרבה יותר. כל עסק אופנה שיבחר במגהץ אדים עומד בוודאות ירוויח.

מכשיר גיהוץ

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »