חיפוש

מה יהיו הטרנדים הכי חמים בקיץ 2023?

הקיץ של שנת 2023 מתקרב אלינו בצעדי ענק וזה הזמן לצאת ולבדוק מה יהיו הטרנדים החמים ביותר בתחום האופנה והאקססוריז. בשלב הזה בשנה אנו יוצאים בדרך כלל לפגוש סטייליסטיות ואנשים שחיים ונושמים את תחום האופנה, כדי להבין מה הם הטרנדים שצפויים להגיע לישראל מאירופה ומרחבי העולם כולו.

חזרנו הפעם עם מידע מרתק ולא צפוי ואנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל הפרטים החמים (לוהטים יותר נכון!) שיאפשרו לכם להתלבש בהתאם.

 

תכירו את הטרנדים החמים בגזרת הבגדים

חייבים להתחיל את המדריך הנוכחי עם הטרנדים הלוהטים שיבואו לידי ביטוי הקיץ בגזרת הבגדים. בדומה לשנה שעברה, גם בקיץ הקרוב נסתובב עם סטים תואמים של חזיות ומכנסיים. הרי הקיץ בישראל צפוי להיות לוהט, אז צריך להכין את עצמנו בהתאם. הפעם, הצבעים שישלטו בגזרת הבגדים יהיו רכים וקיציים שיעשו לכם חשק לגלידת פיסטוק מתקתקה. הנה כמה מהצבעים האלה:

  • ורוד מסטיק
  • ירוק פיסטוק
  • צהוב שמש ועוד

הבגד הכי לוהט

תכירו את הטרנדים החמים בגזרת התכשיטים

אי אפשר לכתוב מדריך על טרנדים חמים של הקיץ מבלי לכתוב כמה מילים על התכשיטים. בשנים הקודמות צבע הכסף בלט בגזרה זו והפעם, יש שינוי מהותי. שכן, הכסף יישאר בצד ובמקומו יגיע הזהב למרכז.

בקיץ הקרוב תענדו טבעות זהב, שרשראות ועגילים. ראוי לציין כי התכשיטים יהיו גסים ובולטים. אם אתם מתכננות לקנות תכשיטים שכאלה, חשוב מאוד שתקראו את הפסקה הבאה.

 

איך תוכלו להיות בטוחות שאתן קונות תכשיטי זהב איכותיים?

רגע לפני שתצאו להתחדש בטרנד הלוהט בגזרת התכשיטים, עליכן לדעת איך תוכלו לרכוש תכשיטים איכותיים. שכן, זה ידוע שיש לא מעט שרשראות, צמידים וטבעות שעשויים מחומרים דמויי זהב (כמו גולדפילד למשל) או תכשיטים שרק מצופים בזהב איכותי.

ההמלצה שלנו היא לבדוק פרטים ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי מביני עניין. כך תוכלו לדעת אם מדובר בתכשיטים סוג ב' שרק מנסים להיצמד לטרנד החם או בתכשיטים איכותיים באמת.

הבגד הכי לוהט

תכירו את הטרנדים החמים בגזרת ההנעלה

כדאי שתכירו את הטרנדים הלוהטים שצפויים לככב בגזרת ההנעלה. מדובר בטרנדים שיאפשרו לכן ללכת במקסימום נוחות. כן, שמעתן נכון. בקיץ הזה הטרנד הבולט יהיה נעלי נוחות. אלו נעלי וינטג' שהסבתות שלנו היו נועלות בעבר. הן יהפכו להיות על המוקד ויאפשרו לכל מביני עניין בתחום האופנה ליהנות מהליכה נוחה ונטולת כאבי גב. 

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכן לדעת מה צפויים להיות הטרנדים החמים ביותר שיובילו את קיץ 2023. בשלב זה אתן יכולות להיות בטוחות כי תוכלו להכין את עצמכן ואת הארון שלכן מראש. כך שנותר לנו רק לאחל שיהיה לכן בהצלחה ושתמצאו את כל הפריטים העדכניים ביותר תוך זמן קצר. 

הבגד הכי לוהט

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »