חיפוש

מה יותר באופנה קניות אונליין או בקניון

חיסכון בעליות ההוצאות השוטפות, נגישות גדולה יותר ללקוחות, קהל יעד גדול יותר, רווחיות ואינטראקטיביות – כל אלה הם רק חלק מהסיבות לכך שחנויות האינטרנט התשלטו בסערה על שווקים ברחבי העולם ועקפו בסיבוב את החנויות המוחשיות, אלו שעדיין נמצאות בקניונים. אופנת האינטרנט היא כאן כדי להשאיר, והנה ההעמקה שלנו במניעים ובסיבות לכך.

 

קטלוג בגדים נגיש

לעומת חנויות הבגדים שנמצאות מסביבנו, חנויות בגדים באונליין מציעות את כל מגוון המוצרים שלהן בצורה נגישה וברורה. אפשר לאתר כל פריט לבוש וכל צבע לפי קטגוריות של מוצרים, צבעים, מידות עד לרמת הגרב והאביזרים. למה להתאמץ ולנסוע עד לחנות שאתם מחפשים אפשר לקנות היום בגדים אונליין מהספה בבית או אפילו להתלבט עם חברים! והן נגישות בכל מקום שיש בו קליטה סלולרית או רשת אלחוטית להתחבר אליה.

 

אינטראקטיביות

חנויות רבות שעברו למרחב האינטרנטי עדיין מציעות ממשקים שבהם קיימת אינטראקציה גם עם איש מכירו תאו תמיכה טכנית, וגם מול האתר עצמו. כיום, הזמנת פריט בהתאמה אישית היא דבר שנפו מאוד, החל מהזנת נעליים בהתאמה אישית ובעיצוב אישי ועד להתקשרות וצ'אט לתמיכה טכנית. כיום מוצרים אלו נמצאים כבסיס ברוב אתרי האינטרנט שמציעים בתוכם חנות בגדים, וכל אלו יוצרים פער ענקי על הרשתות שנמצאות במרחב הציבורי.

 

יחסים הפוכים

ככל שחנות בגדים אונליין תפרסם את עצמה יותר טוב באינטרנט, היא תוכל להגיע ליותר ויותר צרכנים פוטנציאליים. באותה המידה, קיים יחס נוסף שעלינו להתחשב בו. ככל שהצרכן יחפש יותר ויותר בגדים, כך הוא ייחשף לעוד ועוד חנויות שמוכרות בגדים, מותגים ואפילו פרטי לבוש במכירי קמעונאות. למעשה, המרחב האינטרנטי מייצר תחרות בין החנויות השונות על תשומת הלב של הלקוחות, ובין היתר יש תחרות בין הצרכנים על האיתור של החנות השווה ביותר.

 

יותר מתחרים יותר הטבות

ככל שיש יותר חנויות שמוכרות בגדים אונליין, כך יש יותר תחרות על הצרכן. את זה כבר אמרנו, אך לא אמרנו מה התופעה הזו מייצרת. בכל אתר שתכנסו תוכלו למצוא מגוון ענק של הנחות והטבות לקניות החל ממחיר מסוים, משלוחים חינם, התחייבות לזמני אספקה קצרים ועוד גירויים רבים. תחרות מיילדת יעילות שמובילה לצורך בקהל גדול ככל האפשר.

 

כמה מילים על עסקים

לצד חנויות האונליין, צריך לדבר על השינוי שאלו מייצרות בעולם העבודה. למעשה, מצטמצמות חנויות בגדים מוחשיות, מצטמצמות המשרות הפנויות בשוק העבודה אך הן מומרות למשרות הנדרשות בתחום  האונליין ופיתוח אתרים, שיווק, עיצוב, משלוחים, לוגיסטיקה ועוד. כל פעם שיש מגמה עולה שמשפיעה על כמות החנויות במרחב, חל שינוי בעולם התעסוקה. חנויות בגדים אונליין הן לגמרי באופנה והן כאן להישאר, אך אל לנו לשכוח שלכל שינוי בשירות והפיכתו לזמין ונגיש – יש השלכה על העולם.

קניית מוצר

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »