חיפוש

מה עדיף שעון או צמיד יד

מעבר לזה שאחד אומר מה השעה והשני לא, יש הבדלים רבים בין שעון לצמיד יד. שניהם הם אביזרים שאפשר לגוון איתם עד אין סוף, אבל לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו.

 

לא חייבים או או

כמובן שבימינו כשאנחנו מסתובבים כל הזמן עם טלפון שאומר לנו מה השעה, לא תמיד צריך שעון יד, אבל יש אנשים שלא יכולים להסתובב עם הטלפון וצריכים לדעת כל הזמן מה השעה ויש כאלה שפשוט רגילים לשעון יד. בכל אופן, תמיד אפשר גם וגם. 

צמיד יד ושעון הם כמובן שני אביזרים מאוד שונים, ולכן ניתן לשלב ביניהם. מי שאוהב או אוהבת להתקשט בהרבה אביזרים, תמיד אפשר לשלב בין השניים לקבלת מראה מגוון יותר. אפשר גם להתאים אותם אחד לשני אם מדובר בצמיד שאתם הולכים איתו באופן קבוע. כמו כן, אפשר על יד אחת לשים את השעון ועל היד השנייה צמיד, אם אתם לא רוצים ליצור מראה עמוס מדי. 

 

קבוע מול דינאמי

שעון הוא בדרך כלל אביזר שנשאר באופן קבוע על היד ולא מתחלף באותה תדירות שצמידים מתחלפים. לכן, מי שאוהב שיש לו משהו קבוע על היד ולא אוהב להחליף, יכול ללכת על הכיוון של שעון. כמובן שגם צמידים יכולים להיות קבועים, אבל באופיים הם מתחלפים יותר במהרה. 

כמו כן, מי שרוצה לוק דינאמי יותר אבל בכל זאת רוצה שעון, יכול להחליף מדי פעם את רצועת השעון או להחזיק כמה רצועות במקביל ולהחליף ביניהן מתי שמתחשק. אבל, צמידים הם האביזר שיכול להיות הכי דינמי וקבוע בו זמנית. אם יש לכם או לכן צמיד עם צ׳ארמים, אפשר להחליף אותם מתי שרוצים וככה לגוון גם אם מדובר בצמיד קבוע. 

 

עדין מול דומיננטי

שעון, מעצם היותו מכשיר פונקציונלי ולא רק אמצעי התקשטות, תופס יותר מקום על היד ובכך בעל מראה דומיננטי יותר. כמובן שיש עיצובים עדינים לשעונים. אבל היום עם טרנד השעונים החכמים, שעונים הפכו להיות אביזר מאסיבי במיוחד. אם אתם רוצים לוק עדין יותר, בצמידים כנראה שיהיה לכם יותר מבחר. 

 

אחד מול רבים

עוד הבדל מהותי בין שעונים לצמידי יד הוא ששעון הוא רק אחד, וצמידים אפשר לענוד כמה שרק רוצים. לכן, חשוב שבמידה ובוחרים רק שעון שהוא יהיה מתאים מספיק ללוק שאליו אתם שואפים. אם אתם הולכים על לוק של צמידים, אפשר כמובן יותר לגוון ולענוד כמה במקביל. 

כך או כך, גם שעון וגם צמיד יד הם אביזרים שיכולים להיות מגוונים מאוד ולהתאים כמעט לכל סגנון ולא חייבים ללכת רק על כיוון אחד. שעון יכול להיות פונקציונלי בהרבה תחומים, בעיקר שעון חכם, אבל צמיד יכול להיות פריט לעצב איתו את כל הלוק. 

אולי תאהבו גם את