חיפוש

5 מוצרים שנכנסו לאופנה שיעשו לך טוב לפנים בקיץ הקרוב

5 מוצרים מומלצים שיעשו לך טוב לפנים בקיץ הקרוב

נראה כי מגבלות הקורונה כבר מאחורינו, ועונת הקיץ התחילה בקול תרועות, ומשתמע מכך חשיפה לקרני השמש בבריכה או בים, ובכל הימצאות בחוץ. כל זה בהכרח יגרום להיבטים שליליים, כמו למשל – היפרפיגמנטציה, כוויות שמש ובעיקר עור פנים יבש. על מנת לחדש את שגרת הטיפוח של הפנים שלכם בקיץ הזה, נציג בפניכם, במאמר הזה – 5 מוצרים שנכנסו לאופנה, שיעשו לך טוב לפנים בקיץ הקרוב…

 

האם פילינג חומצות מתפקד בתור תכשיר מעולה לאנטי אייג'ינג?

יודעי דבר מדווחים, כי פילינג חומצות הוא תכשיר נהדר בפני אנטי אייג'ינג, ושיעילותו בתור סיכון מינימלי לכל סוגי העור הוכחה מחקרית. הוא מספק סוג של נזק מבוקר, כדי לעודד את ההתחדשות מחדש של עור הפנים. בתור חלק מן ייצור האלסטין והקולגן המואץ לשם חיזוק ומיצוק העור, פילינג החומצות בהחלט יביא לנראות מחודשת של עור הפנים שלך. הוא יכול לחדור באופן מאוד עמוק לתוך עור הפנים, ובתורו מפחית את נזקי השמש וכמו גם מרכך את הנוכחות של קמטים עדינים בפנים ומשפר את המרקם שלהם.

 

1.    מדוע מוצר הטיפוח פפטיפרם כה מומלץ?

מוצר הטיפוח לקיץ פפטיפרם כה מומלץ מכורח היותו סרום לפנים כה עוצמתי, שיש בו שילוב של קומפלקס פפטידים, המבוסס על נוסחה ייחודית של רכיבים מעולים שנודעים בעיקר ביעילותם כנגד הזדקנות לתקופה ארוכה ולאפקט ביוטי לאלתר. המוצר הזה ממריץ כהלכה את רמות הקולגן, ממצק ומחליק את עור הפנים מסביב לעיניים, ומחליק כל קמט עיקש.

 

2.    האם מוצר הטיפוח לקיץ סטיק פילינג פחם טוב לניקוי פנים עמוק?

מוצר הטיפוח לקיץ סטיק פילינג פחם מעולה לניקוי עמוק, ולניקוי כל הראשים השחורים העקשניים שפוקדים את הפנים שלך עם בוא הקיץ. האופן של המוצר, בהיותו מגיע בסטיק, מספקת נוחות מרבית, וניתן לשאת אותו לכל מקום, ולשמור על היגיינה ממגע ידיים בפנים שלך.

 

3.    האם מוצר הטיפוח ג'ל מייצב יעזור לך למגר את נזקי השמש?

מוצר הטיפוח הג'ל המייצב מתקן את נזקי השמש היוקדת, שעשויים להסב לנזק בעור הפנים. הוא משקם ואף מרגיע את עור הפנים, תוך כדי שיפור של המרקם ושל הגמישות שלהם.

 

4.    האם מוצר הטיפוח לקיץ בדמות של פילינג ייצור לך נראות זוהרת בעור הפנים?

מוצר הטיפוח לקיץ של הפילינג מבית גרנייה ישמש אותם לשם ניקיון אינטנסיבי וקבלת מראה פנים של עור זוהר. יש בו פורמולה שמכילה שמן משמש וגרגרי פילינג מאבקה שהופקה מגרעין הפרי של המשמש ושל המינרל פרליט, שיחדיו מספקים לעור הפנים מרקם אדיר ומפנק, שמרכך את התחושה בעור הפנים, תוך כדי הנאה מרבית מניחוח המשמש.

 

5.    האם ג'ל לחות של ג'ינייס יספק לפנים שלך לחות לכמה ימים?

אכן, ג'ל הלחות מבית ג'ינייס יספק לפנים שלך לחות לשלושה ימים, מעולה בימי השמש החמימים של עונת הקיץ בארץ, בפורמולה שמותירה את עור הפנים שלך מוכן לשם איפור ורווי בלחות, פורמולה ממש לא שומנית, שנספגת בלי כל בעיה בעור הפנים. סדרה זאת כוללת שלושה סוגים של ג'לים, להתאמה מרבית לכל מיני סוגי עור.

אישה עם מסכה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »