חיפוש

מחפשת להרוויח כמה מאות שקלים מהצד? הנה 3 עבודות קלות מהבית

יוקר המחיה לא פוסח על אף אחד. ההוצאות מטורפות, והמשכורת כבר לא מכסה הכל בקלות. זה בדיוק הזמן לפצוח בקיירה צדדית, שתכניס עוד כמה מאוד שקלים בחודש לחשבון. כדי לבחור בעבודה קלה יחסית, ואם אפשר שתהיה מהבית – מה טוב! הנה 3 רעיונות לעבודות שתוכלו לבצע מהבית ללא הכשרה ארוכה או השקעה כספית גדולה.

 

מניקור לק ג'ל

המחיר לטיפול מניקור לק ג'ל נע בין 50 ₪ ל-200 ₪; בהנחה שמדובר במישהי שהעבודה העיקרית שלה היא לא לק ג'ל, ניתן להקים עסק קטן, מאחד החדרים השקטים בבית ולהרוויח עוד כמה מאות שקלים בחודש ללא הרבה מאמץ. כל מה שתדרשי לעשות הוא לקנות ציוד התחלתי מינימלי: לק בסיס ולק טופ, כמה צבעים בסיסיים שכולן אוהבות (דוגמת ורוד בהיר, אדום וכדומה), כלים למניקור כמו פצירות, דוחפי עור ואלכוהול 70%. בנוסף לאלה, תצטרכי לרכוש מייבש לק ג'ל. מומלץ לקנות גם מכשיר לחיטוי כלים, על מנת לשמור על סטריליות.

מכלול הציוד לעסק קטן של לק ג'ל המקבל כמה לקוחות בחודש, לא אמור לעלות על כמה מאות שקלים של השקעה ראשונית. את הציוד ניתן לרכוש גם באתרים באינטרנט ומבלי לצאת מהבית, ולקבלם במשלוח. אתרים המוכרים ציוד ללק ג'ל הם נפוצים מאוד, בניהם גו גוד, ואחרים.

מעבר לציוד, תדרשו לרכוש ידע ולהתאמן על מכרות ללא עלות ועל עצמכן. אין צורך בקורס יוקרתי אלא ניתן ללמוד הכל דרך סרטונים ומדריכים שונים באינטרנט, למשל ביוטיוב ובפייסבוק.

 

קלדנות

ישנן חברות רבות בשוק המציעות משרות קלדנות מהמחשב בבית, תמלול ישיבות מוקלטות וכדומה. כל הציוד הנדרש לצורך עבודה במשרה זו הוא מחשב המאפשר חיבור לאינטרנט. אל החברות העוסקות בכך ניתן להגיע דרך האינטרנט והפייסבוק בקלות וליצור איתן קשר. בדרך כלל, אין צורך בניסיון קודם אלא רק ביכולת הקלדה מהירה יחסית (אך לא נדרשת רמה מקצועית).

 

אפיה ומכירת עוגות

בין אם אתם יודעים לאפות או שיש לכם נגיעה למטבח, תוכלו למכור מספר עוגות מעוצבות בחודש ולהרוויח. ניתן למכור כל סוג מאפים כגון מקרונים מעוצבים, קאפקייקס, עוגיות ועוגות. את הידע ניתן לרכוש מהאינטרנט ומאימונים בבית, או להשתתף בסדנא בעלות של כמה מאות שקלים שתעניק לכם ידע בתחום, לתמיד.

עסק של עוגות לא דורש ציוד רב וניתן להזמין את מרבית הקישוטים והאריזות מהאינטרנט במחירים נמוכים, כגון מאתרים כמו עלי-אקספרס. הקפידו לרכוש מאתרים זרים רק מוצרים שאינם אכילים על מנת שלא לקחת סיכון מבחינת איכות חומרי הגלם.

 

סיכום

לא צריך להתאמץ המון ואף לא לצאת מהבית כדי להרוויח עוד כמה מאות שקלים בכל חודש אשר יתווספו על המשכורת הרגילה שלכם. חפשו עבודה שלא דורשת הכשרה ארוכה ורכשו ציוד מינימלי. באם מדובר בעסק דוגמת לק ג'ל/עוגות התחילו בלמכור ולתת שירות למשפחה וחברים על מנת להשתפר!

מטבעות

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »