חיפוש

לא בוחלים בעיצוב: מיטות יהודיות מעוצבות

חדרי שינה הם המרחב הפרטי שלכם בהם אתם רוקמים חלומות, עובדים על הזוגיות, מבלים זמן איכות, נחים מעוד יום ארוך ומתעוררים לבוקר חדש ונפלא מלא בעשייה. לכן חשוב כל כך שתבחרו במיטה מעוצבת שקולעת בדיוק לסגנון ולטעם האישי שלכם, מאפשרת לכם שנת לילה רצופה וטובה, שומרת על בריאות הגב שלכם ומעניקה לכם מרחב של שקט נפשי ושלווה. 

 

מיטה יהודית עם מראה מושלם

מיטה יהודית אין פירושה ויתור על יופי, סטייל, סגנון וטעם אישי. בעטרת תוכלו לבחור ממגוון דגמים ובתוספת תשלום קטנה להפוך למיטה יהודית הניתנת להפרדה. בחרו על פי הטעם האישי והסגנון שלכם את חדר השינה המושלם ולפני הרכישה לחצו על לשונית התוספות, שם תוכלו לבחור בתוספת מיטה יהודית ולקבל את חדר השינה הנחשק בלי חשש.

מיטה יהודית

קולקציית המיטות של עטרת אונליין

בעטרת אונליין תוכלו למצוא מגוון עצום של מיטות זוגיות וריהוט נלווה לחדר שינה מושלם. שיאפשר לכם שנת לילה טובה ומרחב פרטי משלכם לחלום, לנוח ולבלות בנעימים את הזמן הפנוי שלכם. באתר תוכלו להתרשם ממיטות קלאסיות, מודרניות, חדשניות ואלגנטיות בדיוק בטעם ובסגנון שלכם.

 

ציוד משלים לחדר שינה

באתר האונליין של עטרת תוכלו לרכוש חדרי שינה שלמים או רק את החלקים שאותם אתם צריכים. תוכלו לרכוש בנוסף למיטה גם מזרני איכות, שידות לילה, שידות איפור, ארונות בגדים, מראות וריהוט משלים נוסף. חדרי השינה של עטרת נחלקים לשני סוגים: לואי המלכותי יוקרתי ופרובאנס הכפרי והפסטורלי.

מיטה יהודית

חדרי שינה לואי

קולקציית חדרי השינה של לואי נראית כאילו נלקחה הישר מהארמון בצרפת לפינוק מלכותי במיוחד. היא כוללת שישה דגמים של מיטות זוגיות ומיטות יחיד ( מיטה וחצי ) עם ריהוט משלים. כל מיטה עשויה מעץ מלא בשילוב MDF ומסגרת חזקה במיוחד עשויה מתכת, וניתן להשיג אותה בגדלי מזרן 150/200 160/200 או 180/200.

להשלמת מראה חדר השינה המושלם מומלץ להוסיף גם שידת איפור יוקרתית, הדום, שידות לילה, ארון בגדים ומראת גוף במחירים משתלמים במיוחד.

 

חדרי שינה פרובאנס

קולקציית חדרי השינה פרובאנס משרים אוירת נינוחות כפרית שלווה שכמו נלקחו משדות הפרחים הפסטורליים של דרום צרפת. את מיטות פרובנס ניתן להשיג במידה המתאימה לגודל מזרן 150/200 או 180/200 בארבעה דגמים מפוארים עשויים עץ טבעי וMDF עם מסגרת מתכת חזקה ואיכותית. כדי להשלים את מראה חדר השינה ניתן לרכוש גם ארון בגדים, שידות לילה ושידת איפור.

 

לישון, לחלום, להתעורר ליום חדש

באתר האונליין של עטרת תוכלו למצוא חדרי שינה יוקרתיים בסגנון יוקרתי במיוחד במחירים משתלמים ובשירות מעולה. קולקציית חדרי השינה של עטרת מגוונת מאד מבחינת הצבעים, הסגנונות והחומרים כדי שכל אחד יוכל למצוא את מיטת החלומות שלו שבה הוא יחוש עטוף בחום ובשלווה.

מיטה יהודית

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »