חיפוש

מסיבות הסיום של י"ב כובשות את ישראל

הקורונה הולכת ונעלמת מחיינו, והרבה מהאירועים הישנים והאהובים חוזרים לקדמת הבמה, ובניהם – שמחת השמיניסטים על סיום התיכון! הנשף, הידוע כ"פרום", מסיבת סיום י"ב וכלל האירועים המרגשים, המשמחים והמיוחדים חוזרים – וביחד איתם, הצורך של השמיניסטים להפיק לעצמם סיום בדיוק כמו בחלומות. היום, אחרי שנת קורונה, זה חשוב יותר מאי פעם.

 

איך נראה נשף סיום מהחלומות?

אז האמת, בדיוק כמו שאתם בוודאי מדמיינים אותו.
השמיניסטים רוצים, ובנינו – גם זכאים – לצלול לרגע אחד ללילה שכולו חלום. הלבוש, המוזיקה, האווירה, הצלמים, האוכל ואפילו מיקום האירוע – כולם נלקחים כאילו מתוך סרט אמריקאי כדי לתת לבוגרי התיכון לחגוג את סיומם של תריסר שנות לימוד.
אז בין אם בשיתוף ההורים ובין אם על ידי מועצת התלמידים, יש לסגור אולם או גן אירועים ולהתחיל להתכונן!

 

מה לובשים?!

השאלה הבאה שתטריד כל אחד ואחת מבוגרי ובוגרות התיכון – היא מה כדאי לנו ללבוש? וכמו שכבר כתבנו, התשובה טמונה בחלומות.
משמלות נשף אמיתיות ועד לחליפות – הבנים והבנות רשאים ומוזמנים להתגנדר ולהרגיש בערב של חלום.
כן, גם בעבור הבנים, האפשרויות להשקיע לא נגמרות, כמו שתוכלו לראות באתר של חליפות מעוצבות מבית יוסי בן נון. חליפות, נעליים, חגורות, תכשיטי גברם ועניבות – הכל כשר כדי להפוך את החתיך שלכם לחתיך-העל של השכבה.

 

האם זה לא מוגזם?

המאה ה-21, במיוחד אחרי הקורונה, היא בסימן "זה לא מוגזם". אחרי שתיים-עשרה שנים של לימודים, שיעורים, כיתות, מתכונות, בגרויות וציונים, מגיע לילדים לחגוג.
תעניקו לבנים את הזכות וההזדמנות להשקיע, להרגיש לרגע כמעט חתנים, וכמובן לבנות לשקוע ערב אחד בסרט נשף רומנטי ומהנה – עם השמלות, העקבים, התסרוקות והפרחים.

 

הDJ – הכל על כתפיו

כמו בכל אירוע טוב, האווירה בסופו של דבר תקום ותיפול על המוזיקה. הDJ הנבחר צריך להיות מהטובים שבטובים, מומחה למסיבות נוער וכזה שיוכל להפוך את הערב שלהם לבלתי נשכח ומהנה.
הנשף הוא אירוע חד פעמי – תיכון מסיימים פעם אחת בחיים, ולכן הערב הזה צריך להיות שמח מתחילתו ועד סופו, והכל מסתכם ברשימת השירים.

 

איך משדרגים את הנשף?

האפשרויות לא נגמרות! החל מהשקעה ברמת ההסעדה – שולחנות שוק, מזון מושקע ובר זמין במידה והחלטתם לשלב אלכוהול, ועד לרמת האטרקציות הנוספות – צלם, צלם מגנטים, צילום ברחפן ועוד.
גם שלב העיצוב חשוב ביותר: הכניסה לחלל הנשף עם שטיח אדום, כוסיות שמפניה, פרחים וזרי בלונים. יותר גדול? יותר נוצץ? יותר טוב.

 

הסעות

חשוב להקפיד שהילדים דאגו להסעות לנשף, בעיקר אם האירוע משלב אלכוהול. בין ההסעות הנפוצות מופיעה כמובן האפשרות להזמין לימוזינות שיאספו את הילדים מנקודות איסוף שנקבעו מראש, יוסיפו לחוויה ההוליוודית והיוקרתית ויסיעו אותם עד לפתח האירוע, וכן יחזירו אותם בסופו של דבר בשלום הביתה.

 

בוגרי ובוגרות התיכון – תהנו, תשקיעו ותנו לעצמכם את הפינוק שהרווחתם כל כך, כל כך, ביושר.

חליפות

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »