חיפוש

מציאת מותגי תוספים מהימנים: טיפים לביצוע בחירות מושכלות

ישנן סיבות רבות וטובות ליטול תוספי מזון ,אבל חשוב לא פחות לבחור באופן מושכל את את מותג תוספי המזון שעליו תוכל לסמוך. מותג כזה שהמוצרים שלו עשויים מחומרים איכותיים, עומדים בבדיקות איכות ובתקני בטיחות. מותג שיש לו היסטוריה של ייצור ומכירת תוספי מזון בטוחים ויעילים. קבלו כמה טיפים לבחירת מותגי תוספים מהימנים

 

תוספי מזון – מי צריך ולמה?

תוספי מזון הם מוצרים שמכילים חומרים חשובים שדרושים לגוף האדם כדי לתפקד באופן תקין. ישנם רבים שהדיאטות שלהם אינן מאוזנות, עשירות או מגוונות דיין על מנת לספק להם את כל הרכיבים התזונתיים שדרושים להם, בכמות מספקת. ישנם גם חולים במחלות שונות שנפגעה יכולת ספיגת החומרים התזונתיים במערכת העיכול שלהם.

גם אנשים מבוגרים שמתקשים לאכול או נעזרים בתרופות רבות, עלולים להזדקק לתוספים תזונתיים וגם מי שעוסק בפעילות מאומצת או בספורט. כך למשל, התוספים של Harmony מתאימים לכל מי שזקוק לתוספי תזונה.

מותגי תוספי מזון

חשיבות בחירת מותגי תוספים מהימנים

למרות שיש רבים שזקוקים לתוספי מזון ויכולים להרוויח משיפור המינון של חומרים תזונתיים כמו מינרלים, ויטמינים וחומצות אמינו בגופם, חשוב מאוד להקפיד על מקור אמין עבור תוספים תזונתיים, משום שבחירה במותג תוספי תזונה לא אמין עלול להשפיע על איכות התוספים, על הבטיחות בנטילתם ועל היעילות של התוספים לבצע את הפעולה המצופה מהם. כאשר מדובר על מוצר שאנחנו בולעים ומכניסים לגופנו, חשוב מאוד לדאוג שמדובר בתוספי מזון נקיים, איכותיים, בטיחותיים ויעילים, כלומר מכילים את כמות החומר הפעיל הנדרש.

 

סימנים לזיהוי מותגים מהימנים לתוספי מזון

הסימן הטוב ביותר לזיהוי מותק תוספי מזון מהימן הוא היכרות עם המותג לאורך זמן, כאשר הביקורות והבדיקות שנערכו למוצרי המותג לאורך השנים היו חיוביות. מלבד היכרות קודמת, חשוב לוודא שהמותג רשום ומאושר בכל רשויות הבריאות הרלבנטיות וגם קיבל תו תקן ישראלי.

בנוסף, במוצרים של מותג מהימן, תמצאו על התווית את כל הפרטים הנדרשים – כולל פרטים מלאים של היצרן, רשימת רכיבים מלאה, כמות החומר הפעיל, הוראות שימוש ברורות, אזהרות אלרגניות ורשימת תופעות לוואי אפשריות. גם מותג שמציע אחריות או החזר כספי במקרה של חוסר שביעות רצון מהמוצר ומנגיש שירות לקוחות מקצועי, שירותי ויעיל, מעיד על עצמו שהוא מותג מהימן.

מותגי תוספי מזון

מותג מהימן ומוצר מותאם

כאן חשוב להזכיר שגם אם מדובר על מוצר איכותי ובטיחותי שמגיע מבית מוכר ושייך למותג אמין ומהימן, אין סיבה ליטול תוספי תזונה מכל סוג אם אין לכך אינדיקציה רפואית. בדיקות דם מקיפות ושיחת ייעוץ עם רופא המשפחה יוכלו לתת לכם תמונה מקיפה על חוסרים או עודפים של חומרים תזונתיים בגופכם. אם אין צורך אמיתי בתוספות תזונה, עדיף לוותר על נטילת תוספים לחינם, מינון גבוה מדי של חומרים מסוימים בגוף עלול להיות מסוכן.

 

לסיכום

תוספי מזון יכולים לעזור לרבים מאיתנו לשפר את הבריאות ואת התחושה הכללית אבל חשוב מאוד להשתמש בתוספי מזון רק על פי צורך אישי אמיתי ולאחר בדיקות וייעוץ עם רופא.

מותגי תוספי מזון

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »