חיפוש

מתחילים ללמוד עיצוב אופנה? מדריך ציוד תפירה למתחילים

להיכנס לעולם האופנה ולהתחיל לעצב בגדים מראשכם הקודח זה לא דבר קל.

זה לצלול לעולם עצום של יצירתיות, ביטוי עצמי, תכנון, ואלי בעתיד גם רווח ענק! אז לכל אחד ואחת מכם שמביעים ומביעות עניין בעולם, הנה הרשימה הבסיסית של ציוד שתצטרכו כדי לעשות את הקפיצה הגדולה

שלכם.

 

ובראש ובראשונה מכונת תפירה

כמעט התחרז אבל לא נורא. אי אפשר לדבר על בגדים, אופנה, עיצובים ובדים מבלי שיש לנו את הכלי המרכזי שגורם לכל זה להתאפשר. מכונת תפירה איכותית היא מאסט בארגז הכלים שלכם! חוטי תפירה, בין אם שחורים או לבנים, יהיו מצוינים להתחלה. קדימה לחפש!

 

מספריים איכותיות

בלי קוצב בדים, אין לנן איך להתקדם. למה כל כך חשוב מספריים איכותיות? מספריים חדות ישאירו את שולי הבד שלכם בחלק שבו הוא נחתן שלמות עם פרימה מינימאלית של החוטים שמרכיבים אותו. זה יסייע לכם בהמשך התפירה, עיבוד וסימון הבגד. אביזרי תפירה איכותיים הם הבסיס להבדלה בין בגד איכותי לבגד "בסיסי".

 

דברים קטנים כגדולים

למעשה, כשאנחנו מתחילים ללמוד עיצוב אופנה, צריך לדמיין איזה אאוט – פיט שאתם אוהבים בראשכם וחשבו מה יש בו. אחרי שעשיתם את זה, הגיע הזמן לנתח את הדברים הקטנים ביותר שאנו רואים ושמים לב אליהם. משם, נוכל להבין ביחד מה צריך להיות בארסנל שלנו:

  • כפתורים
  • סרט מידות – אחרת איך מדדו את הבד?
  • עטים וטושים לסימון הבד והחיתוכים
  • סכינים ופורמי חוטים כדי לעצב את הפינות הקטנות ביותר
  • אבזמים קטנים וגדולים

כל אלו יגדילו את האפשרויות שלכם ויסייעו לכם בהתמודדות עם המשימות הראשונות.

 

בדים

נשמע כל כך בסיסי, איך לא אמרנו את זה קודם? כי יש פה הרבה מאוד מה להסביר. יש מגוון עצום של בדים וחומרי גלם שניתן להכין מהם בדים. כשניגשים לרשימת הקניות שלנו ולמילוי המלאי שלנו של בדים לתחילת הלימודים, עלינו להתייחס לכך כציוד בעל חשיבות עליונה ולא מסע שופינג. לכל בד יש תפקיד, חשיבות ומבנה שונה.

בדים יכולים לשנות צבעם וגודלם באמצעות רטיבות, חומרים כימיים, חום ויובש. עלינו לקנות אך ורק את כמות הבדים שאתם צריכים ואל לחרוג מהתקציב שלכם או מהכמות לה אתם צריכים.

 

ברכות למעצבים המתחילים

לימודי עיצוב אופנה ם לימודים לא פשוטים בכלל. הם מצריכים מסירות קיצונית, התחייבות של ציוד, תקציב מראש וכמובן – פתיחות מחשבתית גבוהה ויכולת לקבל ביקורת. כל אלו נלמדים עם הזמן ומתפתחים, אך חשוב ביותר להתחיל את הלימודים כשכל הציוד הדרוש נמצא בקיים. אפשר להרחיב הרבה לתוך עולם המחטים בעובי שונה, חוטי תפירה צבעוניים, סיכות סימון ובובות מדידה. כאשר אתם ניגשים לרשימת הציוד, וודאו שאתם מתחילים בדרישות הבסיסיות בלבד, ומשם תמיד אפשר להתפתח. בהצלחה לנרשמים!

 

חוטים

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »