חיפוש

מתי נכנס לאופנה הדפסה על חלונות ראווה

בסופרים, חנויות בגדים, הנעלה, הלבשה תחתונה ובעצם, איפה לא? בכל מקום אפשר לראות את ההדפסה שמתבצעת על גבי חלונות הראווה של חנויות.

בתקופה האחרונה מצאנו את עצמנו תוהים – מתי הטרנד הזה נכנס לאופנה ומה גרם לו להישאר פה למשך תקופה ממושכת? יצאנו לבדוק את העניין מקרוב

וחזרנו עם ממצאים מעניינים שכדאי שתקראו.

 

הקדמה – איך הגענו לממצאים שיצוינו בהמשך המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הממצאים המדוברים, ראוי שנציין בפניכם איך בכלל הגענו אליהם. כתבנו את המדריך הזה כדי לענות על 2 שאלות מרכזיות:

  1. מתי נכנס לאופנה כל עניין ההדפסה על חלונות הראווה?
  2. מה גרם לטרנד להישאר פה למשך תקופה ממושכת?

כדי שנוכל לענות על השאלות הללו באופן המדויק ביותר, יצאנו לדבר עם אנשים מהשטח שבחרו להדפיס על חלונות הראווה שלהם את הדברים הבאים:

  • תמונות של רהיטים
  • תמונות של נעליים
  • הדפסים בעברית
  • הדפסים באנגלית
  • הדפסים בערבית

שאלנו אותם את כל השאלות החשובות ביותר שאפשרו לנו להגיע למסקנות הבאות:

 

מתי הטרנד הזה נכנס לאופנה?

מתברר שהטרנד התחיל קודם כל עם הדפסת תמונה על זכוכית ולאחר מכן הוא הפך להיות נפוץ יותר תוך שימוש בהדפסים בשפות השונות. לפי הבירור שערכנו, התברר לנו שהטרנד התחיל אי שם סביב שנת 2015. בשלב הזה, בעלי חנויות רבים גילו שלא צריך יותר להשקיע כספים רבים על הדפסת שלטים במטרה לתלות אותם על החנות. בעל חנות אחת באלנבי בתל אביב גילה את האפשרות של הדפסה על זכוכית ומאז, לדבריו, שאר בעלי החנויות הכירו את השטנץ והבינו שזו האפשרות המשתלמת והנוחה ביותר להציג מידע חשוב על חלונות הראווה.

 

מה גרם לטרנד להישאר פה לתקופה ממושכת?

בעלי החנויות שראיינו ציינו בפנינו שבהתחלה הם ערכו ניסוי והדפיסו באופן חד פעמי בשביל לראות במה מדובר. לדבריהם, הם לא חשבו שימשיכו עם הטרנד הזה לזמן ממושך. מסתבר שיש לו הרבה יתרונות שגומרים לעסקים רבים לדבוק בהם. להלן כמה יתרונות שהוצגו בפנינו:

  1. קל להדבקה וקל להסרה
  2. בעל המראה האסתטי המתאים ביותר
  3. מושך את הלקוחות ללא כל מאמץ

 

תבדקו – האם הטרנד הזה מתאים לכם?

אם טרם הצטרפתם לטרנד ההדפסה על חלונות ראווה, כדאי שתשאלו את עצמכם: אנחנו תולים שלטים ברחבי העסק? האם אנחנו מדביקים דפי 4A על גבי חלונות הראווה בשביל לציין שהחנות נמצאת כעת ב"סייל" או אולי אתם מפרסמים את מספר הנייד שלכם למקרה חירום? את כל אלו אתם יכולים לעשות תוך הדפסה על חלונות הראווה שלכם ללא כל מאמץ.

 

לסיום

נראה שאתם צריכים לקחת חלק בטרנד הזה, אם טרם לקחתם בו חלק. עכשיו אתם יודעים מתי הוא נכנס לאופנה ולמה הוא נשאר פה לזמן ממושך.

חנות

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »