חיפוש

מתי נכנס לאופנה הצגה של תמונות מתכת בסלון הבית

תמונות מתכת לעיצוב הסלון הפכו פופולאריות בשנים האחרונות. הרעיון של עיצוב במתכת נתפס כעכשווי ומודרני ולכן תעשייה זו תפסה תאוצה. תמונות המתכת מאפשרות עיצוב נקי המשתלב בחלל הסלון.

 

מתכת ממתי?

השימוש במתכת בעיצוב פנים קיים כבר הרבה שנים, אך לרוב היה מדובר ברהיטים או בדלתות. בשנים האחרונות החלה לתפוס תאוצה אומנות תמונות המתכת כחלק מעיצוב הפנים היצירתי של הבית ככלל ושל הסלון בפרט. שימוש בתמונות המתכת לא מצריך התאמה מיוחדת של הסלון, לרוב המתכת תשתלב בקלות בכל עיצוב קיים, עם זאת, עדיף שהקיר עליו תיתלה התמונה יהיה בגוון חלק ובהיר.

 

תמונות מתכת

מתכת היא חומר נוח לעיצוב ומאפשרת לאומנים לנדוד בהשראתם. יש היוצרים תמונות אבסטרקטיות המצריכות הסתכלות מעמיקה ויש היוצרים יצירות ברורות וטבעיות יותר שכל שצריך הוא להסתכל וליהנות.

 

עמידות לטווח ארוך

מאחר והתמונות עשויות ממתכת, שהיא חומר קשיח, יש פחות סיכוי שהיא תיפגע, ולכן ניתן להעבירה ממקום למקום ללא חשש. הן יחזיקו מעמד לאורך זמן ובתנאים מאתגרים יותר בניגוד לדוגמא לתמונות קנבס העלול להיקרע ושמסגרות העץ שלהן עלולות להישבר.

 

משחק עם תאורה

תמונות מתכת מאפשרות משחק של אור וצל בהתאם למיקום התאורה שתפנו אל התמונה. אם תסתמכו על אור טבעי מהחלון, הצל מתמונת המתכת על הקיר ייראה אחרת בכל שלב ביום כך שהעיצוב של הקיר עם קישוט תמונת המתכת ייראה אחרת בכל פעם שהאור ישתנה. ניתן להשתמש גם במנורות לאפקט דומה.

 

תמונות מתכת, מאיפה?

בחנויות שונות לעיצוב הבית ניתן למצוא תמונות מתכת. ניתן למצוא תמונות מעולם החי, הצומח וכמעט בכל נושא אחר. בין התמונות ניתן למצוא תמונות ממוסגרות ממש, כלומר יש מבנה מרובע ממתכת ובתוכו מוצגת היצירה המתכתית גם היא, או דברים חופשיים יותר ללא מסגרת כמו ציפורים שניתן לתלות על הקיר. עם זאת, אווה עבודות מתכת יידעו להתאים את התמונה המושלמת עבור הסלון שלכם ולפי טעמכם האישי ואף יוכלו ליצור ספציפית עבורכם תמונה בהתאמה אישית.

 

לסיכום

תמונות מתכת להצגה בסלון הפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים בשנים האחרונות. תמונות המתכת נתפסות כמודרניות ועכשוויות דבר ההופך אותן לפופולאריות.

מתכת ממתי? המתכת קיימת כבר הרבה שנים בעיצוב הפנים, אך לרוב היה מדובר ברהיטים ודלתות, בשנים האחרונות נכנסו לתמונה תמונות מתכת. תמונות מתכת – המתכת מאפשרת לאומנים לנדוד בהשראתם, לכן ניתן למצוא תמונות אבסטרקטיות אבל גם תמונות ברורות וטבעיות. עמידות לטווח ארוך – המתכת היא חומר קשיח ולכן תמונות מתכת יאריכו ימים.

תמונות מתכת מאפשרות משחק עם תאורה בעזרת אור טבעי או מנורות שמכוונים אל התמונה מלמעלה או מהצד וכך בעצם ליצור משחק של אור וצל. תמונות מתכת, מאיפה? ניתן לרכוש אותן בחנויות לעיצוב הבית או ליצור בעזרת "אווה עבודות מתכת" תמונה מותאמת אישית.

עיצוב סלון

 

 

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »