חיפוש

מתי נצטרך קרטונים בעיצוב אישי?

קרטון הוא אחד מחומרי האריזה הכי טובים שהאנושות פיתחה, אין ספק בכך. נסו לחשוב על זה רגע: כמעט כל דבר שאתם רוכשים מגיע באריזת קרטון: החל ממקרר חדש, דרך מחשב נייד או פלאפון, ועד לפירות והירקות בסופר שמגיעים אליו בארגזי קרטון.

אבל האם ידעתם שיש אופציה להזמין קרטונים בעיצוב אישי? כאלה שייצרו אותם ממש בשבילכם, על פי הדרישות שלכם מבחינת גודל, צבע, צורה, ועוד. הכנו לכם כאן מדריך קצר שבו תוכלו להיעזר אם אתם בעלי עסק או חנות ומשתמשים הרבה מאוד באריזות קרטון.

 

מה זה קרטון בכלל?

המשטח שאנו קוראים לו קרטון הוא בעצם 3 שכבות דבוקות של נייר. שתי השכבות החיצוניות ישרות, וביניהן יש שכבה של נייר המעוצב בצורה גלית. המבנה הזה נותן לקרטון חוזק משמעותי ביחס לנייר רגיל, ולכן הוא משמש לאריזות שונות. הקרטון רשום כפטנט כבר מאמצע המאה ה- 19.

קרטונים מעוצבים

מתי נצטרך קרטונים בעיצוב אישי?

אם יש לכם עסק או חנות שעושה הרבה משלוחים ואתם לא מצליחים למצוא את אריזות הקרטון שמתאימות לצרכים שלכם, קודם כל כדאי מאוד שתכירו את האופציה של ייצור קרטונים בעיצוב אישי. מדובר על תהליך די פשוט ולא על איזה סיפור מסובך או בלתי אפשרי. המצב הקלאסי שבו כדאי לפנות לייצור קרטונים בעיצוב אישי הוא כמובן כאשר אתם לא מוצאים אריזות מתאימות למוצרים שלכם.

ההתאמה יכולה להיות בעייתית מבחינת הגודל של הקרטון, מבחינת הצורה שלו, או מבחינת החוזק שלו. מצב נוסף שבו כדאי לפנות לייצור קרטונים בעיצוב אישי הוא כאשר אתם רוצים להדפיס את הלוגו של החנות שלכם על הקרטון על מנת לפרסם אותה.

 

איזה סוגי קרטון קיימים בשוק?

הכנו לכם כאן רשימה קצרה של סוגי הקרטון הנפוצים, כדי שתדעו בכלל מהן האפשרויות שעומדות לרשותכם. כדאי לדעת שגם בתוך הסוגים הללו יש תתי סוגים נוספים על פי סוג הנייר שממנו עשוי הקרטון, ותכונותיו השונות.

  1. קרטון חד גלי – קרטון שבו יש שכבה אחת גלית בין השכבות החלקות. מדובר על סוג הקרטון הנפוץ ביותר והפשוט ביותר, והשימוש העיקרי שלו הוא אריזה פשוטה.
  2. קרטון דו גלי – קרטון שבו יש 2 שכבות גליות בין 3 שכבות חלקות. בקרטון דו גלי משתמשים בעיקר לאריזת דברים כבדים או חפצים עדינים ושבירים.
  3. קרטון תלת גלי  – קרטון שבו יש 3 שכבות גליות בין 4 שכבות חלקות. זהו קרטון חזק ועמיד מאוד שמשמש בדרך כלל כתחליף לארגזים מעץ.

 

סיכום

אם יש לכם חנות או עסק, ואתם מוכרים לא מעט מוצרים במשלוחים, אתם בטח משתמשים בהרבה אריזות קרטון. אם עוד לא מצאתם את אריזת הקרטון האידיאלית למוצרים שלכם מבחינת גודל או צורה, או שבא לכם להשתדרג לקרטונים ממותגים, אתם יודעים מה הפתרון.

קרטונים מעוצבים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »