חיפוש

מתי עדיף לענוד שרשרת עדינה ומתי שרשרת יותר מאסיבית

שרשראות הן אביזר מהמם. בין אם מדובר בשרשרת שם קבועה על הצוואר או בשרשרת גדולה שמתאימה רק לדברים מסוימים, השרשרת חייבת להתכתב עם הלוק הכללי. אז בואו נלמד איך עושים זאת.

 

לענוד כמה שרשראות במקביל

להרבה מאיתנו יש שרשראות קבועות על הצוואר. בין אם זו שרשרת יפהפייה ועדינה שירשת מסבתא או מאמא ומסמלת זיכרון שמחמם את הלב, ובין אם זו שרשרת שם מעוצבת, אנחנו רוצות שהן יהיו עלינו תמיד. אם אנחנו רוצות לענוד כמה שרשרות במקביל, עדיף שהן יהיו עדינות. שרשראות עדינות שנענדות במקביל יכולות ליצור לוק מעניין ומגוון שבכל זאת נשאר מינימליסטי ולא מתאמץ. 

כמו כן, אפשר לגוון בסוגי השרשראות אם רוצים לשלב כמה שרשראות ביחד. אפשר לענוד כמה שרשראות עדינות ללא תליון ונגיד אחת עם תליון. ככה תצרו מראה מיוחד כמו של שרשרת גדולה. אפשר גם לשלב כמה שרשראות עם תליונים ביחד, אבל צריך לדאוג שהתליונים מתאימים זה לזה. 

 

שרשרת שגונבת את ההצגה

לפעמים אנחנו מרגישות שבא לנו ללבוש את הדבר הכי משעמם וחלק בארון ואין לנו כוח לחשוב על משהו מתוחכם היום. זה בדיוק הרגע לשלוף את התותחים הכבדים ולהוציא שרשרת מאסיבית מקופסת התכשיטים. שרשרת מאסיבית יכולה לגנוב את ההצגה ולהשכיח מכל מי שיראה אותנו היום שהלוק שלנו הוא בעצם סתם ג׳ינס וטי שרט. אפשר להקפיץ את הלוק עם שרשרת עם תליון גדול ומרשים או פשוט שרשרת עם הרבה חרוזים.

אבל, אם יש לנו שרשרת עדינה שאנחנו עונדות תמיד, לא בטוח שהיא תשתלב עם שרשרת מאסיבית, צריך לראות את זה בהתאם ללוק ואולי כדאי להסתיר אותה מתחת לחולצה אם זה מתאים.  

 

זה הזמן שלכן לנצוץ

אם אנחנו רוצות לענוד שרשרת נוצצת, אפשר כבר ללכת על כל הקופה ולענוד משהו מסיבי. שרשרת נוצצת ומסיבית, למשל עם אבנים או קריסטלים, יכולה להיות פיס היסטרי שיציל כל לוק מאכזב. אם אנחנו ממהרות להתארגן לאירוע ויש לנו סתם איזו שמלה שאין לנו כבר כוח לראות, אפשר לענוד איתה שרשרת נוצצת ומרשימה ולהיות כוכבות הערב. 

גם שרשרת נוצצת מאוד פחות תתאים בדרך כלל עם שרשרת קבועה עדינה וצריך לבחון את זה ביחד כדי להחליט. 

 

סוג המחשוף

הבחירה בשרשרת עדינה או מסיבית תלויה גם בכמה את רוצה להדגיש את אזור החזה ומה סוג המחשוף שלך. אם את לובשת חולצה או שמלה עם מחשוף לב, שרשרת עדינה יכולה לעבוד מאוד יפה עם זה. שרשת מסיבית במחשוף כזה יכולה להיראות קצת יותר מדי. אם את לובשת שמלה עם מחשוף סירה, שרשרת עדינה עלולה להיראות משעממת עם זה ועדיף לענוד שרשרת עם גוף יותר כבד. עם סטרפלס אפשר גם וגם, תלוי בשרשרת. 

אולי תאהבו גם את