חיפוש

מתי ציפוי לשיניים נכנס לאופנה ואיך עושים את התהליך

לאחרונה נדמה שכל אדם שני שפוגשים ברחוב עבר הליך של ציפוי חרסינה לשיניים. מדובר בהליך שעד לפני כמה שנים בודדות היה נחשב ליקר מאוד, כך שרבים בחרו שלא לבצע אותו. יצאנו לבדוק מתי הליך הציפוי לשיניים הפך להיות חלק בלתי נפרד מהאופנה הקיימת ובדקנו באופן מעמיק איך ההליך צפוי להתבצע. תישארו אתנו ותגלו את כל המידע שתמיד רציתם לדעת בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי כתבנו בליווי של כמה גורמים שונים שעוסקים כל אחד בתחום אחר. להלן כמה מהגורמים הבולטים שבזכותם המדריך הנוכחי רואה אור:

  • סטייליסטית
  • רופאי שיניים
  • אנשים שעברו הליך ציפוי שיניים

כפי שאתם יכולים לראות, מדובר ב- 3 גורמים שונים לגמרי וכל אחד מהם ציין בפנינו את המידע שיש ברשותו בנושא. כך שהדבר אפשר לנו בסופו של דבר, להציג בפניכם את התמונה הכוללת בכל הנוגע להליך ולענייני האופנה שסביבו.

 

מתי ציפוי שיניים נכנס לאופנה?

אפשר לומר כי הליך ציפוי שיניים  נכנס לאופנה ממש בשנים האחרונות, אם אתם רוצים לקבל מספר מדיוק יותר, אז תדעו שלפי הסטייליסטית שסייעה לנו בכתיבת המדריך, מדובר בשנת 2016 ואילך. לדבריה, בשנה זו, פליטה של תכנית ריאליטי מוכרת סיפרה במהלך תכנית נצפית ביותר כי היא עברה הליך שכזה. היא ציינה בפני המרואיין ששוחח עמה בנושא את כל ההליך ואמרה שבחרה לעבור אותו בגלל שיש לה פיגמנטציה בשיניים. דבר שמנע ממנה לבחור בהליך של הלבנת שיניים.

 

איך עושים את ההליך?

כדי לעבור הלבנת שיניים, צריך להגיע למרפאה שמתמחה בנושא זה. שכן, לא כל מרפאה עוסקת בתחום זה (ולא לכל מרפאה יש את הידע המעמיק הדרוש בנושא). לאחר ההגעה למרפאה, רופא השיניים שבקיא בהליך, יבצע בדיקות מקיפות של השיניים שכוללות בין היתר בדיקות רנטגן וניקוי שיניים שברוב המקרים  מתבצע אצל שיננית. כל זה בא לידי ביטוי כדי להבטיח שהשיניים יהיו מוכנות להליך הציפוי בהמשך.

 

חשוב לבחור במרפאה מקצועית

ציינו בפניכם בקצרה בפסקה הקודמת את החשיבות בבחירת מרפאה מקצועית, אך לא די בכמה מילים קצרות על נושא זה. שכן, בכל הנוגע לטיפולי שיניים, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות. לכן, חשוב לנו לציין בפניכם שלפני ההגעה אל המרפאה הנבחרת, עליכם לבדוק פרטים מעמיקים אודותיה ולבחון שהיא אכן מרפאה מקצועית, מנוסה שכוללת אנשי מקצוע אדיבים שמכירים את התחום. כדי שתוכלו לדעת שמדובר במרפאה שעונה על קריטריונים אלו, עליכם לבדוק אודותיה פרטים באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם ועוד

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על הליך ציפוי השיניים שנכנס לאופנה ממש לא מזמן וצפוי להגיע לפיות רבים ברחבי הארץ. מאחלים לכם שתיקחו בו חלק.

ציפוי שיניים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »