חיפוש

מתי תהליך הזרקת הבוטוקס נכנס לאופנה ואיך זה עובד

אם בעבר נשים או גברים שרצו להמשיך ולהיראות צעירים היו נשארים עם החלום או מבצעים ניתוח להרמת פנים דבר שהיה כרוך בעלות גבוהה ובכאבים.

כיום בעשורים האחרונים נכנסו טיפולים שונים שמונעים את הצורך במתיחת פנים אך הם עדיין מטשטשים את קמטי ההבעה והקמטים השונים שנגרמים כתוצאה מהזדקנות העור.

במאמר זה נדבר על אחד הטיפולים הנפוצים שרבים עושים אותם הם טיפולי בוטוקס במאמר זה מדבר על מהו בוטוקס מתי החלו להשתמש בו כטיפול קוסמטי ואיך הוא עובד . מאמר זה יעניק לאלו המעוניין בכך מידע אמין על הזרקות בוטוקס שגם לכם כדאי לבצע אותן.

 

הכירו את תהליך הבוטוקס

הבוטוקס הוא בעצם רעלן שמייצר חיידק מסוים. בתחילה שימש רעלן זה לטיפולים רפואיים כמו טיפול בעין עצלה או לטיפול בעוויתיות בלתי רצוניות של העפעפיים והעיניים. בשנים המאוחרות של שנות התשעים של המאה הקודמת ניתן לראות כי טיפולי בוטוקס הפכו לקוסמטיים לטיפול בקמטי הבעה ובקמטים באזורים שונים בפנים.

 

איך מתבצע תהליך הזרקת בוטוקס?

נשים וגברים שמעוניינים להראות צעירים יותר או להעלים קמטים שהופיעו להם הטיפול הזה מתאים החל מגיל 35 ועד גיל 65 שאז הקמטים עמוקים מידי ואינם מתאימים לטיפול זה. התהליך הזה מתבצע על ידי הזרקת הרעלן אל האזור בפנים שאותו מעוניינים לטשטש או להעלים. הזרקת בוטוקס מתבצעת עם מחט דקה במיוחד ללא הרדמה וללא כאבים למעט כאבים קלים במקום ההזרקה ואדמומיות קלה ניתן לחזור מיד לשגרת החיים וניתן לראות תוצאות החל מהיום השלישי.

למרות שהבוטוקס הוא רעל לגוף הוא מאושר על ידי משרד הבריאות וגם על ידי FDA הסיבה לכך שהזרקת הרעלן מתבצעת אל הקמט מספר סנטימטרים ספורים ואינה מגיעה אל בלוטות הלימפה או אל זרם הדם.

 

אז איך זה עובד?

הקמטים נוצרים מפעולת יתר של השרירים. תפקיד הרעלן בוטוקס שמוזרק באמצעות מחט קטנה ישירות לשריר ולאזור המכווץ משתיק את פעולת השרירים באזור זה. הוא גורם לכך כי השרירים מושתקים ולא יכולים לפעול ובכך גורם לאזור בפנים להימתח ולהתיישר.

בנוסף לכך הוא גם גורם לפנים להיראות צעירות יותר וזאת ללא פעולה פולשנית כמעט ללא תופעות לוואי. חשוב מאד לבחור רופא מקצועי שכבר ביצע עשרות הזרקות של בוטוקס בהצלחה רבה. בחירה ברופא מקצועי גורמת להזרקת מינון נכונה, להזרקה ללא כאבים ולתוצאות מידיות הטיפול הזה מחזיק בין 3-4 חודשים תלוי בין מטופל למטופל ואז יש לחזור עליו.

לסיכום: מאמר זה מדבר על טיפולי בוטוקס טיפולי בוטוקס מתבצעים במקרים של עיצוב קו הלסת וקמטים שונים החל מסוף שנות התשעים של המאה העשרים הטיפול מתבצע על ידי הזרקה של הרעלן באמצעות מחט דקה הוא משתק את השריר ומיישר את הקמט.

טיפול קוסמטי

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »