חיפוש

מתכננים מסיבה ביער? 3 מכשירים שתהיו חייבים

תכנון של מסיבה ביער מבודד מצריכה היכרות מעמיקה עם התחום. שכן, יש כל מיני דברים שונים שצריכים לדעת רגע לפני שמחלקים את ההזמנות. מדריך זה הוא חלק מסדרת מדריכים מקיפה שמאפשרת לכל דורש לדעת איך לתכנן מסיבה ביער. במדריכים הקודמים עסקנו בבירור אחר מזג האוויר הצפוי ומציאת מקום מתאים. במדריך הנוכחי נעסוק ב – 3 מכשירים שחייבים להיות במקום האירוע כדי שזה יתקיים על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

קודם כל אתם צריכים להכיר את אלו שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנעמיק בהסבר אודות 3 המכשירים, אתם צריכים תחילה לדעת מי הם האנשים שעזרו לנו הפעם בכתיבת המדריך. אם קראתם את המדריכים הקודמים, אתם וודאי יודעים כי אנו מסתייעים בגורמים חיצוניים.

אז דעו שהפעם פנינו אל מי שארגנו לא פעם מסיבות ביער ושאלנו אותם מהם המכשירים שאי אפשר להרים מסיבה בלעדיהם. קיבלנו רשימה די ארוכה של מכשירים וביקשנו בסופו של דבר לדרג את ה – 3 החשובים ביותר. אלו יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

מתכננים מסיבה ביער? תכירו את מכשיר מספר 1 שתהיו חייבים שיהיה לכם – גנרטור

אי אפשר לתכנן מסיבה ביער מבלי ליצור קשר עם חברה שבקיאה בכל הנוגע להליך של השכרת גנרטורים. שכן, זה הבסיס שיאפשר לשאר המכשירים החשמליים במקום לעבוד.

בלי גנרטור לא תוכלו להשמיע מוזיקה, להוסיף מאווררים או פטריות חימום (בהתאם למזג האוויר במקום) וכמובן שגם לא תוכלו להציע שתייה קרה ממקררים – פשוט כי לא יהיה לכם חשמל. אז תעשו לעצמכם טובה ותדאגו קודם כל שיהיה לכם גנרטור. אחר כך תדאגו לשאר המכשירים.

 

מתכננים מסיבה ביער? תכירו את מכשיר מספר 2 שתהיו חייבים שיהיה לכם – פנס תאורה

אתם צריכים שיהיו לכם כמה פנסי תאורה במקום כדי שהאורחים שלכם יוכלו לראות לאן הם הולכים. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שבתחילת דרכם הם בחרו להימנע מתאורה במקום והדבר גרם לא פעם לנפילות וחבלות של אורחים שלא ראו את הדרך. אז חשוב שתכירו את המכשיר וגם תביאו אותו למקום האירוע.

 

מתכננים מסיבה ביער? תכירו את מכשיר מספר 3 שתהיו חייבים שיהיה לכם – רמקול

אי אפשר לתכנן מסיבה ביער בלי מוזיקה. אם אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו ממוזיקה איכותית בווליום מושלם, אתם צריכים לדאוג שיהיה רמקול מקצועי במקום. הכוונה לרמקול גדול שמתאים למספר האנשים במקום. תמנעו משימוש ברמקולים קטנים. שכן, אלו עשויים שלא להתאים לאווירה ולגרום לחוגגים לרצות לשבת לנוח במקום להגיע אל רחבת הריקודים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 המכשירים שאתם חייבים שיהיו לכם כשאתם מתכננים מסיבה ביער. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק להשיג אותם ולהתחיל לארגן את האירוע.

מפלגה

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »