חיפוש

מתנות עם תמונות – מתי זה נכנס לאופנה?

עולם המתנות ידע טרנדים רבים שבאו והלכו לעומת כשבאו.

אולם תחום אחד תפס חזק והוכיח שהוא כאן כדי להישאר – מתנות עם תמונות.

בין שמדובר בספל קפה או כיסוי לפלאפון, או כל פריט אחר: מתנות עם תמונות הן מוצר מבוקש בקרב הצרכנים כבר זמן רב, ולא נראה שזה הולך להיעלם בקרוב.

 

עולם הולך ומצולם

השאלה מתי  מתנות עם תמונות נכנסו לאופנה היא לא דבר שאפשר לענות עליו באופן מדויק. ככלל, קשה לזהות אופנות בזמן אמת ולמעשה התיוג שלהן כאופנות קורה לרוב רק אחרי שהן כבר כבשו את העולם. לכן אי אפשר לנקוב בתאריך מדויק, ואפילו לא בשנה, בה המתנות עם התמונות נכנסו חזק לאופנה.

מאז שקיימת הטכנולוגיה, מתנות עם תמונות הן מוצר מבוקש. זאת מכיוון שהן משלבות יפה אמירה אישית יחד עם פריט שימושי. כך למשל, כריות, חולצות ופריטי לבוש מודפסים אישית הם כבר פרודוקטים וותיקים למדי, אשר נפוצים במגוון של אירועים בהם קונים מתנות: ימי הולדת, חתונות, טקסי סוף מסלול בצבא וכדומה. בשנים האחרונות התחום הלך והתפתח והיום ישנם שפע של מוצרים עליהם ניתן להדפיס דברים אישיים, החל מהדפסות על זכוכית, וכלה בכיסויים למכשיר הפלאפון.

 

אין חכם כטלפון חכם

פריצתם של הסמארטפונים למיניהם ללא ספק שדרגה גם את זירת המתנות עם התמונות. מאז שכל אחד מסתובב עם סמארטפון בכיס, לכולנו יש מצלמה איכותית בהיכון אשר מוכנה לתעד רגעים יפים באופן מדויק וספונטני. קלות הצילום של ימינו מאפשרת להשיג הרבה יותר תמונות, ובכך לספק חומר רב לעולם ההדפסות. היום לא צריך להדפיס תמונה באופן פיזי בשביל להגיש אותה לעסק המתמחה בהדפסת תמונות על מתנות. כל ההתקשרות העסקית יכולה להתבצע באמצעים אלקטרוניים ולכן היא נגישה ונוחה הרבה יותר היום, גם לחיילים בצבא ולאנשים אחרים שמתקשים להגיע פיזית לבית העסק.

 

משלוח עם שליחות

מתנה עם תמונה היא דבר שתמיד כף לקבל, מכיוון שהוא מזכיר למקבל את האדם שחשב עליו והשקיע בו, וממש ממחיש לו אותו מול העיניים. היום גם הרבה יותר קל לקבל מתנה מסוג כזה מכיוון שעסקים המתמחים בתחום הרחיבו את יכולות השירות שלהם ובעיקר את אפשרויות המשלוחים.

בימינו, משלוח לכל (או לפחות לרוב) חלקי הארץ הוא אינו דבר מופרך כלל. עסקים רבים מאפשרים אופציה של משלוח, ובמקרים רבים היא אפילו חינמית. כך גם במקרה של מתנות מודפסות. האפשרות לשלוח מתנה כזאת כמעט לכל פינה נידת בארץ ללא ספק העמיקה את האחיזה של סוג מתנות זה אצל ציבור הצרכנים. אמנם הם היו כבר באופנה הרבה לפני, אבל מדובר בקפיצת מדרגה שהכירה את המוצר לקהלים חדשים באופן נח מאי פעם. לכן אם נסכם, השילוב של שירות מונגש, טכנולוגיה זמינה ומוצר מנצח הפכו את עסקי המתנות לעסקים שיהיו אופנתיים כנראה עוד זמן רב.

 

מכשירים סלולרים

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »