חיפוש

נדודי שינה בהיריון – מה הפתרון האופנתי לטיפול

אם הגעת לכאן, סביר להניח שאת סובלת מנדודי שינה בהיריון. אם כך, דעי שאנחנו מבינות לליבך ורוצות לספר לך שאת לא לבד בסיטואציה הזו. אם את מחפשת פתרון, כדאי שתשכחי מכדורי שינה, רכישת מזרון חדש למיטה או החלפה של מצעים. פשוט בגלל שיש פתרון קל, מהיר ואופנתי שיאפשר לך לישון כמו תינוק בזמן ההיריון.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

הכותבת של מדריך זה עברה היריון ראשון ממש לאחרונה. כך שהיא יודעת על בשרה נדודי שינה מהם. הקושי מתחיל אצל נשים רבות לקראת סיום הטרימסטר הראשון. בשלב זה, הבטן מתחילה לבצבץ והכאבים מתחילים לעלות. ברוב המקרים מדובר בכאבי גב שמקרינים על האזורים הבאים:

  • בטן
  • ברכיים
  • כפות רגליים

נשים רבות סובלות מכאבים אלו שמקשים עליהן במהלך השינה. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את הפתרון האופנתי לטיפול בכאבים אלו ללא שום התערבות רפואית.

 

מה הפתרון האופנתי לטיפול בנדודי שינה בהיריון?

מדובר בפתרון די פשוט שמאפשר לכל אחת לשכוח מנדודי שינה במהלך ההיריון. הכוונה לכרית הריון שמאפשרת לכל אישה הריונית למצוא את תנוחת השינה הנוחה לה ביותר. לאחר שזו מוצאת את התנוחה הטובה ביותר, היא יכולה לשכוח לחלוטין מכל מה שידעה עד כה בכל הנוגע לנושא נדודי שינה בהריון.

 

למה נשים רבות בוחרות לקרוא לה "כרית הקסם"?

אני שומעת על לא מעט נשים שקוראות לכרית שלהן "קסם". התשובה לכך די פשוטה  – השימוש בה קל מאוד, פשוט מניחים אותה בין הרגליים והיא גורמת לפתרון קסם. היא פשוט מעלימה ברגע את נדודי השינה ומאפשרת לישון באופן הטוב ביותר, ממש כמו לפני ההיריון. אם נסתכל על הפתרון עצמו באופן מעמיק, אין מדובר כאן בקסם. מדובר פה בעניין די פשוט שבעצם מאפשר לכל אישה להעביר את משקל גופה אל הכרית עצמה במקום אל הרגליים שלה. כך בעצם מופחת העומס שהבטן יוצרת על הגוף והוא מועבר אל הכרית.

 

איך אפשר לבחור את הכרית המתאימה לך ביותר?

במרבית הפעמים, קנייה של כרית היריון מתבצעת דרך הרשת. כך שנשים רבות מוצאות את עצמן לא פעם, מקבלות כרית שלא מתאימה לצרכים שלהם. כדי שתוכלי להיות בטוחה שאת קונה כרית שמתאימה לצרכים שלך, את צריכה לבדוק האם יהיה לך נוח לישון עם כרית ארוכה או קצרה? אולי כרית עבה או דקה? תבדקי את הפרמטרים הללו ותוכלי לבחור את הכרית שתתאים לך במיוחד ותאפשר לך לחזור לישון טוב.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

המדריך עוד רגע נגמר ועכשיו, את יודעת איך תוכלי לפתור את נדודי השינה בהיריון. כעת, נותר לך רק ליישם את הטיפים שנכתבו לעיל ולרכוש את כרית ההיריון שתתאים לך ביותר. מאחלת לך שתדעי רק שינה מתוקה ונעימה ולידה קלה בידיים מלאות.

אישה ישנה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »