חיפוש

ניקוי ספות ומזרונים – באיזה שלב השירות נכנס לאופנה

להיות אופנתיים ומלאי סטייל זה לא אומר רק להתלבש נכון – זה דורש גם עין טובה לעיצוב. בחירה של הספה הנכונה, כיסוי המיטה הנכון או הצבע הנכון למטבח יוצר במרחב המחיה שלכם את התחושה שכאן גר מישהו עם סטייל.

 

שירותי ניקוי מקצועיים – למה זה טוב

אבל, בדרך כלל טעם טוב עולה גם לא מעט כסף. החוכמה היא לדעת לבחור ריהוט בעיצוב אל – זמני, שלא תצטרכו להחליף כל כמה שנים. כדי שהספה תמשיך להיראות טוב, וכדי לחסוך כסף בשביל שנוכל להמשיך לקנות בגדים יפים – כדאי להזמין מדי פעם שירותי ניקיון מקצועיים. ישבתי לשיחה עם מומחים לנושא וחזרתי אליכם עם כל מה שאתם צריכים לדעת על ניקוי ספות ומזרונים.

 

ניקוי ספות

כשקניתי ספה דמויית עור (כי אני נגד להרוג חיות), חשבתי שיהיה קל לנקות אותה. מה שלא לקחתי בחשבון הוא המחיר שלה, שגרם לי לחכות הרבה מאוד זמן עד שחשבתי להחליף אותה. בזמן הזה, הספה צברה עוד ועוד לכלוכים קטנים ומעצבנים. שירות ניקוי ספות עור מקצועי גם חסך לי את הכסף שבקניית סלון חדש, וגם הזכיר לי למה בחרתי בספה הזו מלכתחילה – היא פשוט מהממת!

 

ניקוי מזרנים

אם אתם משתמשים באותו המזרון במשך שלוש שנים, תופתעו לגלות שכעת המזרון שוקל כחמישה קילו יותר ממה שהוא שקל כשקניתם אותו. הסיבה לכך היא שהמזרון סופח אליו תאי עור מתים ואבק, בכמות גדולה למדי. אם המחשבה על תאי עור מתים, יחד עם שאר הלכלוך שהמזרן שלכם צבר לאורך השנים מעוררת בכם צמרמורת – שירות ניקוי מזרנים הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

 

אופנה ברת קיימא

אחד הטרנדים הכי חמים בשנים האחרונות, שהולך והופך מטרנד לסגנון משל עצמו, הוא האופנה ברת קיימא (Sustainable Fashion). משבר האקלים כבר כאן, וכשהקיץ נהיה חם יותר והחורף נהיה קר יותר – גם עולם האופנה מתגייס למשימת הצלת כדור הארץ. שימוש מחדש בפריטים, מחזור בדים וחנויות יד שנייה הם רק חלק מהדבר האדיר הזה, שגברים ונשים מכל העולם לוקחים בו חלק.

בחירה בניקוי של ספות ומזרונים על פני קניה של ספות ומזרונים חדשים, עוזרים במאמץ לשמירה על כדור הארץ. זה נכון, חומרי הניקוי רעילים לסביבה. אבל הרבה יותר קל להיפטר מהם בצורה בטוחה ואחראית מאשר להטמין באדמה עוד ועוד בד, עור, עץ וקפיצים. ניקוי ספות ומזרונים זה אופנתי.

 

סיכום

לסיכום, שירותי ניקיון מקצועיים יכולים להועיל בהרבה מאוד היבטים. תאונות קורות, זה חלק מהחיים. התאונות האלה מכתימות את המזרן שלנו בדם, את הספה שלנו בקפה ואת השטיח בכתם עקשן במיוחד של בוץ. במקום "לבכות על חלב שנשפך" ולקנות מזרן או ספה חדשים – פשוט מזמינים שירותי ניקיון מקצועיים. ככה אפשר לשמור על הרהיטים היפים שלנו וגם לחסוך כסף.

ניקוי ספות ומזרונים

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »