חיפוש

נעלי צעד ראשון אופנתיות – איך תבחרו אותם

הצעדים הראשונים של הפעוט שלנו הם דבר מרגש, ובדרך כלל מתועד ורץ לכל המשפחה שנייה אחרי. ההתלהבות שלנו לגיטימית לחלוטין ומאוד ברורה לכולם, זה אכן אירוע מאוד מרגש, התינוק שלנו עושה את צעדיו הראשונים לעולם המבוגרים.
ועם כל ההתרגשות והשמחה, חשוב לא להיות פזיזים ולקנות לו את נעלי הצעד הראשון המתאימות ביותר בזמן הנכון ביותר.
אם הפעוט שלכם התחיל ללכת, או אם אתם הורים שמתכוננים לרגע, המאמר הזה בדיוק בשבילכם!

 

כף הרגל והתפתחותה

כף הרגל היא חלק בגופנו שמורכב מ26 עצמות, רצועות גידים ושרירים. המפרקים והאופן שבו הם פועלים מאפשרים לנו את ההתאמה של כף הרגל לכל סוגי המשטחים השונים שעליהם היא עשויה לדרוך וללכת. בכף הרגל שלוש קשתות: שתיים אורכיות, אחת פנימית והשנייה חיצונית וקשת רוחבית בבסיס הרגל. הקשתות פועלות כבולם זעזועים ומאפשרות חלוקת עומסים בכף הרגל.

 

טרום הליכה

תינוקכם יתחיל לזחול בסביבות גיל 6-7 חודשים, הוא ינוע בבית ויחקור כל פינה. בשלב זה יש עדיפות לתת לילדכם לנוע יחף עד כמה שניתן. הליכה יחפה תורמת להתפתחות השרירים בכפות הרגליים. במצב שבו לא מתאפשר לתת לתינוק ללכת יחף יש לשים לו גרביים עדינים ולא לוחצים.
לנעלי הצעד הראשון יש לחכות עוד טיפה.

 

הצעדים הראשונים ונעלי הצעד הראשון הראשונות!

ילדכם התחיל ללכת! איזו התרגשות!
הדבר קורה בין גיל 7 חודשים ועד שנתיים. כפות הרגליים בגילאים אלה עדינות והעצמות עדיין לא התגרמו לחלוטין, לכן חשוב לבחור נעלי צעד ראשון שהן לא רק אופנתיות ויפות, אלא גם בריאות ונכונות לפעוט שלכם! הנה כמה דגשים חשובים שאספנו עבורכם:

  • נעלי הצעד הראשון צריכות להיות קלות במשקלן.
  • גוף נעלי הצעד הראשון חייב להיות עשוי מחומר נעים ורך, ורצוי גם טבעי, לדוגמא: עור או כותנה.
  • נסו לכופף ולקפל את הסוליה, נעלי צעד ראשון צריכות להיות עשויות מסוליה רכה ומתקפלת.
  • יש לבחור נעלי צעד ראשון ללא עקב או עם עקב מינימלי ככל שניתן. עקב עשוי לפגוע בהתפתחות כך הרגל של ילדכם.
  • בחרו נעליים שתואמות את מבנה כף הרגל של ילדכם, כלומר, צר בעקב ורחב באזור האצבעות. מבנה זה תורם לפריסת האצבעות בתוך נעלי הצעד הראשון ובכך לשמור על מנח בריא וחיזוק של שיווי המשקל.
  • כאשר אתם לוקחים את ילדכם לבחור נעלי צעד ראשון, חשוב למדוד את הנעליים בעמידה ובכך למנוע מצב שכאשר הוא יעמוד הנעליים ילחצו ויתגלו כלא מתאימות.
  • אין עדיפות לסקוץ' או שרוכים, שניהם מעולים! קחו בחשבון שסקוץ' קל יותר להוריד וילדכם עשוי להוריד את הנעליים בעצמו.
  • את נעלי הצעד הראשון אין להדק חזק מידי אך גם לא בצורה רפויה. הן אמורות לאחוז את רגלו בצורה מקסימלית ונינוחה.

נעלי צעד ראשון

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »