חיפוש

סדר בבלאגן – כך תעשו מהפך באיך שהגינה שלכם נראית

כל מי שזכה בית צמוד קרקע וגינה, מגיע די מהר למסקנה שקשה לשמור עליה יפה ומאורגנת לאורך זמן. ציוד הכרחי נאסף ומונח במקומות שונים בבית ובגינה וגורם לאי סדר. הופך את הגינה למוזנחת ומבולגנת ובמקום שהיא תוסיף יופי ומרגוע היא רק מקור לכאבי לב ועוגמת נפש. מה עושים? איך מחזירים את המראה היפה והנקי לגינה?

 

הפתרון – מחסן גינה

הפתרון האידיאלי הינו מחסן גינה. מחסן זה יהיה מקום אחסון מעולה לכל הציוד והבלגן שמכערים את מראה הגינה ולנו יישאר רק ליהנות מגינה מושלמת. כך נרוויח אחסון ציוד וריכוזו במקום אחד מסודר, בפרט אם נתקין בו מדפים מודולריים או מדפים לסופרמרקט, דבר זה יאפשר לנו למצוא דברים בקלות. המחסן יסייע בשמירה על בטיחות הילדים כי הציוד לא יהיה מפוזר ברשלנות ולא יסכן את הסובבים. כמובן שגם הציוד לא יינזק מפגעי מזג אוויר ופגעים אחרים.

 

המפתח לגינה מושלמת – מחסן מאורגן

כדי ליהנות מגינה מושלמת חשוב לדעת כמה כללים כדי לארגן את המחסן בצורה יעילה וחכמה וכך לכל דבר יש מקום מוגדר, נוח ונגיש, הגינה תמיד תישאר נקייה לעין וחפה מציוד המונח בה ומכער את המראה שלה.

 

אביזרים לארגון המחסן

יש כמה אביזרים העוזרים לארגון המחסן עצמו שכדאי להכיר:

מדפים

פתרון אידיאלי לשמירה על סדר וארגון. מומלץ למקם בהם את הכלים והחפצים השונים באופן מותאם לתדירות השימוש ולרמת הנגישות הנחוצה.

 

קופסאות אחסון

קופסאות שקופות שמאפשרות לארגן את המחסן בצורה מסודרת ונגישה לפי קטגוריות. מומלץ למקם את הקופסאות על המדפים במחסן בהתאם לתדירות השימוש.

 

פלטות עץ

פלטת מעץ שמתאימה לתלייה של כלים מסוגים שונים מאפשרת מקום אחסון נוסף ונגיש.

 

בדק בית במחסן

בנוסף, מומלץ ביותר לבצע מידי תקופה קצרה בדק בית (או נכון יותר-  בדק מחסן) כדי לבקר את התנהלותו של המחסן ובכך לשמור על ארגונו. מה צריך לעשות מידי תקופה קצרה?

 

רשימות מלאי

ניהול רשימות מלאי מאורגנות ומעודכנות יסייע לדעת מה חסר במלאי וכך ניתן ולרכוש בהתאם, כמו כן ניתן לדעת לפי הרשימה מהם החפצים והכלים הנדרשים ולמקם אותם בצורה נוחה.

 

פינוי חפצים

חפצים ומסמכים שאין בהם צורך ממלאים מקום מיותר במחסן. מומלץ לבדוק מידי פעם את הפריטים שמצויים בתוך המחסן ולראות מה שימושי ומה לא. ואת אלו שלא לזרוק, להעביר למחזור  או לתרומה.

 

ניקיון שבועי

חשוב לשמור על ניקיון המחסן, לפחות פעם בשבוע לנקות ולארגן אותו.

 

לסיכום

מעוניינים לבצע מהפך במראה של הגינה ולעשות סדר בבלגן?  הפתרון האידיאלי עבורכם יהיה מחסן גינה בו תאכסנו את כל הציוד והכלים המקלקלים את מראה הגינה. לגינה מאורגנת ומסודרת חשוב מחסן מאורגן. מומלץ להיעזר באביזרים לארגון המחסן: מדפים, קופסאות ופלטות עץ לתלייה. ועשיית בדק בית הכוללת הכנת רשימות מלאי, פינוי חפצים וניקיון שבועי. בדרך זו ניתן ליהנות ממחסן מאוגן וממילא לבצע מהפך לטובה במראה הגינה.

בית מעץ

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »