חיפוש

סוגי חומצה היאלורונית שמתאימים לאופנה העכשווית

טיפולי פנים נעזרים בחומרים מיוחדים הבאים להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת על מנת לאפשר לייצר מראה פנים צעיר ורענן ולנסות להילחם בזקנה ובתופעותיה, השנים האחרונות הביאו את השימוש בסוגי חומצה היאלורונית שונים בעלי תכונות שונות שמטרתם אחת, הצערת עור הפנים, אז מה הם סוגי חומצה היאלורונית שמתאימים לאופנה העכשווית?

 

חומצה היאלורונית והשיפורים בעשור האחרון

הרפואה האסתטית הייתה תמיד משאת נפשם של רבים בעולם בעיקר בקרב נשים המנסות לנצח את הביולוגיה וגלגל החיים, אולם יש תחושה שבעשור האחרון התחום פרץ לחיינו באופן שלא היה עד כה בעבר והפך נגיש ומקובל בקרב אוכלוסיות רבות ומגוונות אשר נהנות מהפיתוחים הטכנולוגיים המדהימים בתחום. היום יש שימוש בחומרים בעלי איכויות מגוונות אשר לא היו אפשריות בעבר והתוצאה היא הפופולאריות הגוברת של טיפולים העושים שימוש בהזרקת סוגי חומצה היאלורונית על מנת להצעיר את עור הפנים ושיפור המראה שלו. החומצות ההיאלרוניות הן חומרים המיוצרים בצורה מלאכותית במעבדות שונות ועובדה זאת מאפשרת ייצורן של סוגי חומצה היאלורונית שונות במקומות רבים בעולם, מה שיוצר הבדלים בין הסוגים השונים. אם זאת ישנן סוגים שונים של חומצות שהפכו לאופנתיות יותר בקרב המשתמשים השונים בשנים האחרונות.

 

אופן השימוש בחומצה היאלורונית

כפי שהזכרנו בתחילת המאמר, חומצות ההיאלרוניות הופכות יותר ויותר בשימוש והן הופכות למרכיב חשוב מאד בתעשיית הביוטי בכל העולם. סוגי חומצה היאלורונית מיוצרים בכל העולם בעיקר בארצות הברית ובאירופה וכולן מנסות ורבות מהן מצליחות להתחקות אחר החומרים הטבעיים ולהרכב שלהם המצוי בגוף האדם באופן טבעי, עובדות אלו מאפשרות ספיגה טובה יותר שלהן בגוף ובכך השפעתן איכותית יותר.

חומצה היאלורונית משמשת על מנת לבצע מילוי חללים זעירים בעור הפנים ועל ידי כך הן מסיעות בהחלקת קמטים ומאפשרות עיצוב באופן מסויים של עור הפנים. על מנת להבטיח את איכות הטיפול ואת האפקטיביות שלו מומלץ בהחלט להכיר את היתרונות והחסרונות של כל סוג ולהיות בטוחים שכל אחד מהחומרים קיבל את האישור ארגון הבריאות אמריקאי FDA או זה האירופי וכמובן את היתר משרד הבריאות הישראלי.

 

סוגי חומצה היאלורונית שמתאימים לאופנה העכשווית

יש מגוון של סוגי חומצה היאלורונית בחלק הזה נרחיב מעט על שלושה סוגים הנחשבים אופנתיים כעת ועושים בהם שימוש נרחב ברחבי העולם וגם כאן בישראל.

  • סטילאג' – סוג זה של חומצה משמש בהזרקה כחומר למילוי העור והוספת נפח לעור הפנים, טיפול בקמטים ושיקום עור נפול. החומר שמקורו בצרפת קרוי בלעז Stylage והוא מבוסס על טכנולוגיה חדשנית המשלבת בין נוגדי חמצון לבין החומצה ההיאלורונית. השילוב הזה מסייע בשמירה על הטיפול לאורך זמן ומעכב את ההתפרקות של החומצה בעור פנים.
  • ג'ובידרם – בחומצה היאלורונית זאת עושים שימוש לא רק לטיפולי פנים, אלא גם בעת כאבי מפרקים והקלה של הכאבים החומצה המכונה באנגלית Juvéderm מקורה בארצות הברית והיא מבוססת על טכנולוגיה המאפשרת לחומר להקנות לעור הפנים מראה טבעי ועדין, לחומצת ג'ובידרם מספר סוגים המבוססים על אותו עקרון.
  • רסטילן – אחד הסוגים האופנתיים ביותר בעל פופולאריות רבה, מקורו בשוויץ, שמו באנגלית Restylane והוא מאפשר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת לשמש עבור מטרות שונות בתחום האסתטיקה של עור הפנים.

חומצה היאלורונית לטיפול פנים

אולי תאהבו גם את

טיפול בצלקות אקנה
טיפול בצלקות אקנה

אקנה היא מחלת עור נפוצה שגורמת לפצעונים וצלקות. הצלקות יכולות להיות קטנות או גדולות, שטוחות או בולטות, ורדרדות או לבנות. המאמר יפרט את דרכי הטיפול

קראו עוד »