חיפוש

5 סוגי מכנסיים אופנתיים לגבר בשנת 2021

2021 הגיעה וזה הזמן לרענן את ארון הבגדים שלכם. היום גברים משקיעים בבגדים שלהם כמעט ולא פחות מנשים.

איך עושים את זה? במאמר הזה נדבר על נושא ביגוד חשוב ביותר והוא המכנסיים.

נדבר על חמשת סוגי המכנסיים האופנתיים ביותר לגבר לשנת 2021, חלקם אתם ככל הנראה מכירים (זה עדיין עובד), וחלקם אולי יהיו חדשים לכם, בכל מקרה נקווה לחדש לכם.

בואו נתחיל:

 

סקיני ג'ינס עדיין בטופ

סקיני ג'ינס זה מכנס שאמנם נראה לנו כמו טרנד שכבר חלף אבל את האמת שזה לא כזה ישן כמו שאנחנו עשויים לחשוב. הסקיני ג'ינס נכנס לתודעה שלנו רק בעשור האחרון, וזה עדיין עובד. אפשר לקבוע שזה סוג המכנס הפופולרי ביותר בשוק הביגוד.

היום אמנם ישנם כמה סוגים של סקיני ג'ינס, לא כל סקיני ג'ינס יתאים לטעם שלכם. אנחנו ממליצים לכם לנסות כמה סוגים. כל רשת בגדים נותנת כינוי אחר לסוג הסקיני ג'ינס שהיא מוכרת. תנסו כמה, עד שתמצאו את המותג שעובד לכם הכי טוב.

 

מכנסי טרנינג צמודים

מכנסי טרנינג צמודים נכנסו לתודעה שלנו רק בשנים האחרונות. היום זה מאוד פופולרי להסתובב עם טרנינג שמתאימים גם ליציאה. אם פעם חשבנו שזה מתאים רק לבית או לשינה בתור פיג'מה, אז היום זה כבר לא ככה.

טרנינג צמודים הם הדיבור האופנתי לשנת 2021.

 

ג'ינס קרוע

פעם בשביל ללכת עם מכנס או ג'ינס קרוע, הייתם צריכים לעשות את זה בעצמכם. היום חברות האופנה מבינות שיש לכך ביקוש, ואתם יכולים לראות בעיקר אצל בני נוער והצעירים הולכים עם כל סוגי המכנסיים, אפילו ג'ינס קצר, עם קרעים.

גם כאן מנעד הקריעות משתנה, הכל תלוי בטעם שלכם.

 

המכנס המחויט

מכנס מחויט בהחלט נכנס לקטגוריה של מכנסיים לגברים שצריך ללבוש ב2021. אתם עשויים לחשוב מתאים רק לאירועים מיוחדים. זה הולך במיוחד בחתונות. אצלנו לא מתלבשים מהודר מדי באירועים חשובים. אפילו החתן עשוי לא לשים עניבה. ככה זה בישראל.

במקום זאת אפשר לשים חולצה מכופתרת פשוטה ויפה, לא מתיימרת, ולהתאים לה מכנס מחויט שמתאים לצבע החולצה.

היום אפשר ללבוש מכנס מחויט לא רק לאירועים מיוחדים, אלא גם ליציאה עם חברים, כל עוד אתם זה מתאים בגדול ללוק שלכם, ולחולצות שאתם לובשים בדרך כלל. בכל מקרה, אתם תראו בשנת 2021 הרבה יותר גברים מסתובבים עם מכנסיים מחויטים. אולי תמצאו לכם גם זוג מכנס?

 

קורדרוי

קורדרוי זה כמו מכנס מחויט לעניים. אבל אל תראו בזה בתור דבר שלילי. קורדרוי נראים גם כמו מכנסיים מחויטים, אך הם הרבה יותר מתאימים ליציאה שגרתית, ובהחלט משהו שנהוג ללבוש.

אם נמאס לכם מהג'ינס, ואתם רוצים לנסות דברים חדשים ולרעננן את ארון הבגדים שלכם, בהחלט כדי לכם להתחיל כאן עם הקורדרוי. תוכלו למצוא קורדרוי בכל חנות אופנה לגברים כמעט.

 

מכנס

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »