חיפוש

3 סוגי משטחי פעילות אופנתיים לילד

משטחי פעילות ידועים בתור אחד מהמוצרים הכי נמכרים לילדים קטנים, ולא בכדי.

משטחי הפעילות האלו מהווים קרקע פוריה לפיתוח המוח, לתחילתה של זחילה, להיכרות עם צבעים וצורות שונות, ובמקביל הם שומרים על נוחות מקסימליות לילד שנמצא עליהם שעות רבות מהיום שלו.

היום נספר לכם על 3 סוגי משטחי פעילות אופנתיים לילד, כדי שתוכלו לרכוש עבורו את המוצר שהכי מתאים לו באופן אישי. אז קדימה, שנתחיל?

 

משטחי פעילות אופנתיים – הכירו את האוניברסיטה

בוודאי יצא לכם לשמוע לא פעם על המושג אוניברסיטה בהקשרים לימודיים, וניתן בהחלט לשים לב שהמושג הזה משמש גם כדי להגדיר משטחי פעילות לילדים צעירים. מדובר כאן על שטיח שיש בו הכל, ומיועד לילדים צעירים במיוחד.

השטיח כולל משטח נוח ביותר לישיבה, עם מוביילים מלאים בצורות צבעוניות, ומשחקים שעושים רעשים נעימים ובעלי מרקמים שונים. בעזרת משטחי פעילות מסוג אוניברסיטה ניתן לערוך לילד הקטן היכרות ראשונית עם מגוון צלילים, צבעים וצורות שהוא עוד יתקל בהם בחיים, ולגרום למוח שלו לעבוד ולהתפתח בקצב מצוין.

 

משטחי פעילות מסוג פאזל

אם מדברים על אופנה בשילוב עם פיתוח המוח של הילד הקטן, מדברים בהחלט על משטחי פעילות מסוג פאזל. מדובר כאן על משטחי פעילות שמיועדים לילדים קצת יותר גדולים, בגילאי 2-3 לדוגמה, משום שהם לא רק מונחים כמשטחים, אלא ניתן לפרק ולהרכיב אותם בכל פעם מחדש.

משטח הפעילות הזה הוא סוג של פאזל ענק שמורכב מחתיכות גדולות וצבעוניות, כך שעל מנת להנות ממנו הילד, ביחד עם ההורים שלו, מוזמן לבנות אותו ולהרכיב את הפאזל חתיכה אחר חתיכה. מדובר כאן על פעילות מוחית נהדרת ומפתחת, ולכן לא כדאי לוותר על רכישה של משטח שכזה.

 

משטח פעילות בצורת משולשים צבעוניים

לא כל משטח פעילות צריך להביא איתו גם משחקים והפעלות, אלא לפעמים, ובמיוחד בגילאים הצעירים יותר, מדובר על משטח שפשוט נמצא שם כמבודד בין הילד לבין הרצפה, ומעניק לו שכבת תמיכה לגב ולראש, וכן תומך בו בצעדי הזחילה הראשונים שלו.

משטחים שכאלו ניתן למצוא בצורות רבות ובצבעים רבים, והם מעודדים את הכישורים הקוגנטיבים של הילד לעבוד שעות נוספות, ולהתחיל להכיר את הדברים המיוחדים ביותר בעולם – צבעים, צורות ומרקמים.

 

איך ניתן לבחור בין כל המשטחים?

על מנת לבחור בצורה מדויקת את המשטח המתאים לילד שלכם, תוכלו לקרוא כתבות רבות שנמצאות בתוך מגזין משפחה, ולקבל השראה מהורים שעשו את זה קודם. המגזין יכלול בתוכו בדרך כלל המלצות לגילאים שעבורם המשטח רלוונטי, וגם כל מיני טיפים מאנשי מקצוע שיוכלו להסביר לכם איזה משטח מתאים לילד שלכם, על פי מאפיינים של גיל, משקל וכו'.

 

אל תוותרו על משטחי פעילות

זה הזמן שלכם לקנות משטח פעילות שיתאים לילד שלכם, ויגרום לו להנות מכל רגע ערות שלו במשחק משותף ומהנה. בהצלחה!

ספורטאית

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »