חיפוש

סט מצעים אופנתי לחדר השינה – איך לדאוג לנוחות המקסימלית

חדר השינה הוא הממלכה שלנו. עבור חלקנו, הוא מקדש של ממש. האזור הפרטי, בו נוכל למצוא פינה לעצמנו, או לחלופין פינה זוגית אינטימית, בתוך המרחב הביתי המאושר אך הגועש. חדר השינה הוא גם המקום אותו אנו פוקדים כדי לנוח, לצבור כוחות ולהתחיל את מרוץ החיים מחדש. מכיוון שכך, חשוב שחדר השנה יהיה מקום נעים ומזמין וכמובן – נוח לשינה.

 

חוויית השינה

חוויית השינה מושפעת משלל גורמים. חלקם, חיצוניים לשינה ותלויים במה שעבר עלינו במשך היום ואף במה שמצפה לנו בימים הקרובים. גורמים אחרים הינם אימננטיים לשינה עצמה, וההשפעה שלהם עליה גדולה במיוחד.

בין גורמים אלו ניתן למצוא את מצב התאורה בחדר, נוחות המיטה, הכריות והשמיכות וכמובן – המצעים. לעיתים, אנשים שוגים להתייחס בזלזול למצעים. אלו מסתכלים עליהם כמובן מאליו ולא מכירים בהשפעתם על איכות השינה. אנו כאן כדי לנפץ תפיסה מוטעית זו.

סט מצעים זוגי או יחיד בחדר השינה, משפיע על השינה כולה ואף על בריאות הישנים. סט קטיפתי, נעים ועמיד גורם לנו לתחושת רכות מפנקת, שתעזור להירדם חיש מהר ללא נדודי שינה מיותרים.

יתר על כן, סט איכותי ידחה בקטריות מסוימות, בלתי נראות, שמוצאות מצעים ישנים או לא איכותיים כסביבת מחייה אטרקטיבית למדיי. אלו, לצד חרקים מזעריים אחרים, פולשים למרחב השינה שלנו ומסכנים את בריאותנו. סט מצעים איכותי וחדש, המוחלף בתדירות סבירה ועובר כביסה, יגן עלינו מפני סכנות בקטריאליות שכאלה.

 

נראות החדר

למצעים השפעה לא רק על השינה, אלא על עיצובו של החדר כולו. המצעים הם הפנים של חדר השינה שלנו – יפה ככל שתהיה המיטה שלנו, כשיסתכלו עליה יראו את המצעים המכסים אותה. מכיוון שכך, חשוב לרכוש מצעים אופנתיים שיתאימו לחדר השינה.

פעמים לא מעטות, האופנתיות באה על חשבון הנוחות. ניתן לראות זאת באופנת הביגוד, בה בגדים נוחים מידי ייחשבו, ככל הנראה, ללא אופנתיים מספיק. בשוק המצעים ניתן למצוא גם מצעים שנשאבו אל תוך מלכוד זה – או שהם נוחים ולא אופנתיים, או שהם אופנתיים ולא נוחים. עם זאת, מספר חברות מציעות לכם מצעים שהם גם נוחים וגם אופנתיים, שיהפכו את החדר שלכם ליפהפה ונוח כאחד. מה מאפיין את המצעים הללו?

 

100% כותנה

הפתרון האולטימטיבי לקונפליקט המצעים, הוא לרכוש מצעים העשויים מכותנה בלבד – 100% כותנה. ידוע לכל כי כותנה זהו חומר הגלם הנעים ביותר לגוף, דוחה אלרגיות למיניהן ומחמם במידה הרצויה. בד בבד, הכותנה נוחה לעבודה וניתן לעצב ולצבוע אותה בצורה אלגנטית במיוחד.

כך, מצעי הכותנה מספקים את שני הצרכים שלנו ממצעי המיטה. הם גם נוחים באופן מקסימלי וגם אופנתיים במיוחד. אנו מקבלים את מלוא התמורה מבלי להתפשר על ערך אחד עבור האחר.

 

לסיכום

כדי לדאוג לנוחות מקסימלית לצד אופנתיות במצעים, יש לרכוש מצעים ממאה אחוז כותנה. מצעים אלו מתעלים מעל למלכוד המצעים ואיתם, אתם הכי יפים כשנוח לכם.

מצעים מסוגננים

 

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »