חיפוש

3 סיבות להשכיר שמלת ערב אופנתית לאירוע

איזה כיף שלאחר תקופת הבידודים ושמירת המרחק של הקורונה, הגיע הזמן לחגוג ובגדול. אנשים כבר מחכים לשמחות ולחגיגות אחרי שכבר הרבה זמן לא נפגשו זה עם זה, שלא ראו זה את זה פנים מול פנים. ולכן בשל הסיבה הזאת הגיע הזמן לגשר על הפערים ולהתחיל מחדש להגיע לאירועים ולא רק להגיע אלא "לתת הופעה" עם איזו שמלת ערב מהממת.

 

סיבה למסיבה

בשל ריבוי האירועים שנחגגים לאחרונה ובטווחים הקצרים שהם חלים, אין זמן להתחיל לתפור שמלה מאפס והשמלות שנמכרות בחנויות השונות לא כל כך תואמות לדרישות שלנו. אם כן, יש אפשרות נהדרת שתתאים לכל אירוע – השכרת שמלות ערב אופנתיות. השכרת שמלה יכולה להיות פתרון מצוין לכל אירוע ולכל סטטוס – אמא של חתן, אמא של כלה, בר מצווה, בת מצווה, ברית, נשף סיום, מסיבת גילוי מין העובר ועוד ועוד.

 

3 סיבות למה כדאי להשכיר שמלה לאירוע:

  1. חוסך זמן חיפוש אחר השמלה המושלמת בכל החנויות.
  2. עלות שמלה מושכרת, תהיה בדרך כלל זולה יותר מתפירת שמלה מאפס.
  3. לאחר האירוע לא צריך לשבור את הראש מה לעשות עם השמלה, איך לאחסן אותה ואולי בכלל כדאי למכור אותה… שמלה מושכרת חוזרת חזרה למתפרה או לחנות, ללא התעסקות נוספת ומיותרת.

 

איפה אפשר למצוא שמלות ערב שניתן להשכיר?

בגלל הפוטנציאל האדיר שהרבה מאוד נשים זיהו בהשכרת שמלות ערב, ואכן, קיים מבחר גדול מאוד של שמלות להשכרה גם בחנויות המקוונות, האון ליין וגם בחנויות הרגילות. כך גם בחברת MONEBELL זיהו את הביקוש העולה להשכרת שמלות ערב לאירועים וניתן להתרשם מהמבחר הגדול של השמלות להשכרה.

חשוב לציין שישנן שמלות בסגנונות שונים שעולות בקנה אחד עם כל הטרנדים הקיימים. אם כך – MONEBELL הפתיחה בקרוב כך שתוכלו להתרשם מהמגוון הגדול שקיים ולמצוא בדיוק את מה שחיפשתן. אפשר למצוא שמלות ערב קלאסיות במידות וגזרות שונות כמו גם שמלות שהן שנתפרו על פי דרישה מסוימת ויש בהם אלמנטים כמו חרוזים, פנינים ואבני חן ויש כמובן עוד אין סוף שמלות שניתן להשכיר לכל אירוע במחירים משתנים שיתאימו לכל אחת.

 

סיכום

לעיתים אין את הרצון להתחיל בלחפש אחר השמלה המושלמת על ידי מדידות בלתי נגמרות של שמלות ערב כשבסוף שום דבר לא באמת מתאים, ואם כבר מתאים אז סכום הקנייה הוא פשוט לא הגיוני. ואם כבר כן מוצאים שמלה שהיא גם יפה וגם יקרה, לאחר אירוע אחד אין באמת צורך בה וברוב המקרים היא פשוט נתרמת לאחר הרבה מאוד זמן.

לתפור שמלה מאפס על פי איזה תמונה מצוירת בראש שבסוף לא תמיד התוצאה עולה בקנה אחד עם הדמיון יכול לאכזב מאוד לכן הפתרון במקרים אלו הוא רק השכרת שמלות, בלי כאבי ראש ובלי ריצות ובטח בלי "לקרוע את הכיס".

שמלה כחולה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »