חיפוש

סיפור סינדרלה – 3 שמלות ערב לערב מהאגדות

כל אחת יודעת כי בחירה נכונה בשמלת ערב יכולה להפוך אותה בן רגע לנסיכה. אבל הבעיה היא שלא כולן מכירות את שמלות הערב הנכונות. אלו שמחמיאות לכל גוף וגורפות מחמאות ללא הפסקה. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק עם גורמים שיודעים דבר או שניים על שמלות ערב וחזרנו עם 3 שמלות שיגרמו לך להרגיש וגם להיראות כאילו יצאת הרגע מסיפור אגדה. הישארי אתנו ותגלי את כל הפרטים בנושא.

 

תכירי את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים על שמלות ערב. רגע לפני שנתחיל במדריך, חשוב לציין בפניכם כי מדובר בגורמים הבאים:

  • מעצבי שמלות
  • סטייליסטים
  • כוכבות רשת

פננו אליהם וביקשנו לקבל מכל אחד ואחת מהן המלצה על שמלה אחת שיכולה להפוך כל אישה לנסיכה. בסופו של דבר קיבצנו את כל שמלות הערב שהוצעו לנו על ידם ובחרנו את ה – 3 שגילינו שהן הומלצו מספר רב של פעמים. קראי את השורות הבאות ותוכלי לראות אילו שמלות ערב את צפויה ללבוש בקרוב.

 

שמלת הערב שהגיעה אל המקום ה – 1 : שמלת סטרפלס שחורה

נדמה שאי אפשר לכתוב מדריך על שמלות ערב מבלי לציין את שמלת הסטרפלס השחורה שנמצאת בכל ארון. שכן, מדובר בשמלה שתמיד מחמיאה ואפשר לשלב אליה פריטים שונים בקלות. למשל, נעלי עקב, עגילים, סרטים וסיכות שיער. כל אלו מאפשרים להעצים את המראה הייחודי של השמלה ולהביא למראה נוצץ ונסיכותי.

 

שמלת הערב שהגיעה אל המקום ה – 2: שמלה עם פתח X בגב

אחת השמלות האהובות עלינו ביותר בארון היא זו שיש לה פתח X בגב. היא אמנם מצריכה מאתנו למצוא פתרון חלופי לחזייה, אבל מעבר לזה, היא מאפשרת לנו להרגיש הכי טוב עם עצמנו. מסתבר שלא רק אנחנו מרגישות כך. שכן, השמלה הזו, כפי שאת וודאי רואה, הגיעה אל המקום ה – 2 והמכובד.

 

שמלת הערב שהגיעה אל המקום ה – 3: שמלת 2 חלקים

לאחרונה אנו עדות לטרנד החם שמאפשר לנו ללבוש שמלות שמורכבות מ – 2 חלקים מחוברים. אלו שמלות שכוללות בדרך כלל טופ וחצאית שמתחברים יחד תוך קשירה או באמצעות רוכסן. השמלות האלו מאפשרות לנו לבצע שילובים מיוחדים בין צבעים שונים וטקסטורות שונות. אנחנו יכולות לומר בוודאות כי אם היינו מתבקשות לבחור היום שמלת נשף לאירוע, היינו בוחרים בשמלת 2 חלקים בלי להסס בכלל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לך להכיר מקרוב את 3 שמלות הערב שיהפכו אותך בן רגע לנסיכה. כעת, כשיש לך את כל הפרטים בנושא, נותר לך רק לבחור את זו שחסרה לך בארון ולהכין את עצמך, כי ממש בקרוב, תהפכי להיות בת מלוכה. שיהיה בהצלחה!

סיפור סינדרלה

אולי תאהבו גם את