חיפוש

סנדלים – אין או אאוט בקיץ המתקרב לשנת 2021

סנדלים הם אחד מפריטי האופנה הכי ישראליים שיש. במדינה חמה כמו שלנו, אי אפשר שלא לרצות לנעול סנדלים כמעט תמיד. גם השנה, כמו בכמה שנים האחרונות, סנדלים הולכים לכבוש את המסלול והרחוב בקיץ המתקרב ובא. השאלה היא איזה סנדלים יהיו הכי לוהטים.

 

כפכפים משודרגים

זוכרות שכפכפים היו משהו שהיינו יורדות לזרוק איתו את הזבל? לא עוד. כבר כמה שנים, ככל שאופנת הסטריט וור הולכת ומתפתחת ונוחות ננעצת כערך עליון באופנה, כפכפים נמצאים איתנו ומפלסים את דרכם בדרך להיכל הנעליים הלגיטימיות.

בייחוד השנה, אחרי שבילינו את כל 2020 בטרנינג ונעלי בית, אף אחת או אחד מאיתנו לא ירצו לחזור לנעליים לא נוחות, ועוד בקיץ. כאן נכנסים הכפכפים. מותגי על כמו שאנל וגוצ׳י כבר מזמן מייצרים כפכפים שיקים במיוחד, אבל גם גרסאות במחיר יותר ידידותי ניתן למצוא בכל רשתות האופנה. 

 

סנדלי נוחות

כאמור, נוחות הולכת להשתמר כערך עליון בעולם האופנה של 2021. לכן, סנדלי נוחות שפעם היינו רגילות לראות רק בחנויות אורתופדיות, הולכים לכבוש את החנויות. סנדלים בסגנון סנדלי שורש עם סוליה גבוהה יותר כבשו את אירופה בסערה והם הולכים להגיע גם לפה.

בסופו של דבר, כולנו רוצות שיהיה לנו נוח. גם סנדלים עם הרבה רצועות שתומכות את הרגל הולכים להיות פופולאריים במיוחד בזמן הקרוב. סנדלים מהסוג הזה יכולים לבוא במגוון עיצובים שונים ויכולה להיכנס המון יצירתיות בעיצוב הרצועות.

 

סנדלים עם עקב בלוק

אנחנו אמנם בענייני נוחות, אבל אי אפשר לצפות שנזנח לחלוטין את נעלי העקב. אחד הטרנדים הבולטים לסנדלים בקיץ הבא עלינו לטובה הוא סנדלים עם עקב בלוק נמוך. עקבים כאלה עדיין שומרים על נוחות מרבית, אבל גם מוסיפים תחושה שאנחנו בכל זאת על עקבים. כמו כן, אנחנו יכולות ליהנות מרעש העקבים שכל כך התגעגענו אליו בקורונה. 

גם סנדלים עם עקב בלוק גבוה יהיו אופנתיים במיוחד בקיץ הקרוב, אבל בכל זאת מדובר במראה יותר סבנטיזי שלא מתאים לכל אחת. כמו כן, עקב גבוה הוא בדרך כלל פחות נוח ולא בטוח שישתלב בנוף הנוחות של 2021. 

 

פלטפורמות

פלטפורמות מככבות על המסלולים וברשתות האופנה כבר כמה שנים וגם הן פה כדי להישאר. גם פלטפורמות הן מאוד נוחות, אבל לא לכל אחת. הן יכולות להיות מאוד כבדות ושטוחות ולא מתאימות לכל מבנה רגל. סנדלי פלטפורמה עלולים להיות לא הכי יציבים וכנראה שהם לא יוכלו להיות זוג הסנדלים היחיד שלך בקיץ הזה. אבל, אם בא לך סנדל עם אמירה, סנדלי פלטפורמה לגמרי יעשו את העבודה. 

סנדלים הם הסנוניות הראשונות לקיץ בדרך כלל, כולם רוצים לשזף את כפות רגליהם שהיו חנוטות בנעליים סגורות כל החורף השנה יהיה שיזוף שיקי במיוחד.

אולי תאהבו גם את