חיפוש

עגילי הליקס – מתי הם נכנסו לאופנה?

גברים ונשים בגילאים שונים יכולים כיום ליהנות מהיתרונות של עגילי הליקס אופנתיים ומעוצבים. אבל מתי בדיוק הם נכנסו לאופנה, מה היתרונות שלהם ואיך משלבים אותם עם עוד תכשיטים או אקססוריז? הנה המדריך המלא

היתרון העיקרי של עגילי הליקס בא לידי ביטוי בכך שהם מתאימים גם לגברים וגם לנשים. בגלל העיצוב המיוחד, המקורי והאישי של עגילי הליקס, צעירים או מבוגרים יכולים בקלות לשלב אותם במראה הכללי שלהם.

יתרה על כך, אי אפשר להתעלם מהנוכחות של עגילי הליקס על במות האופנה בעולם ועל כך שרבים בוחרים להשתמש בהם לטובת ביטוי עצמי.

השאלה המתבקשת היא מה הפך עגילים מסוג הליקס לכל כך מבוקשים, גם בהשוואה לסוגים אחרים של עגילים. אם רוצים לקבל על זה תשובה מבוססת ומנומקת, אין ברירה אלא ללכת צעד אחורה ולהבין מאיפה הכל התחיל.

 

המקור של עגילי הליקס

עגילי הליקס היו בשימוש נרחב של שבטים, עמים ובני אדם בכל רחבי העולם עוד מהתקופה הקדומה או אפילו פרה היסטורית. אמנם באותה תקופה לא הייתה משמעות לשאלה האם מדובר על עגילים אופנתיים או על אביזר לציון מעמדות חברתיים כאלה ואחרים, אבל גם אז קשה היה להתעלם מהמראה המיוחד שלהם.

 

עגילי הליקס בשנות ה-90

בתקופה המודרנית, עגילי הליקס נכנסו בפעם הראשונה לאופנה פחות או יותר בתחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת. במבט רחב יותר, ניתן היה לראות באותה תקופה את השילוב של עגילי הליקס שונים עם עגילים אחרים שדרשו חורים ופירסינג באוזניים. עם זאת, באותה תקופה עגילי הליקס היו מזוהים רק עם פלח ליברלי או אפילו אנרכיסטי באוכלוסייה – בעוד כיום הם חלק בלתי נפרד גם מהמלתחה של אנשים שמרנים.

 

עגילי הליקס למרכז הבמה של המילניום

אי אפשר לתאר את הדרך של עגילי הליקס למרכז הבמה בלי להזכיר את המילניום. בשנת 2000 היה אפשר לראות עוד ועוד אנשים מפורסמים שמשלבים עגילי הליקס יחד עם עגילי פלאט, עגילי טראגוס או עגילי קונץ' וכאלה שוויתרו על עגילי תנוך רגילים לטובת עגיל הליקס אחד גדול ומרכזי.

בעשור האחרון, עגילי הליקס הופכים להיות יותר ויותר פופולאריים. הם משולבים בקלות עם מלתחה של סגנון עיצוב מודרני וניתן להתאים אותם אישית לצרכים של קהל היעד. בין היתר, התאמה של עגילי הליקס לקהל היעד מבוססת על בחירה בין כסף וזהב, על עיצוב החלק העליון והתחתון ועל שילוב שלהם עם עוד עגילים מעוצבים.

 

כך בוחרים את העגיל המושלם

לסיכום, היכרות עם ההיסטוריה של עגילי הליקס היא דרך טובה לבדוק כיצד תכשיטים ואביזרים שונים נכנסים לאופנה. ספציפית עם עגילי הליקס, הם כנראה כאן כדי להישאר כי יש להם המון יתרונות גם בהשוואה לעוד סוגים של תכשיטים.

בחורה יפה עם עגילים

אולי תאהבו גם את