חיפוש

4 עיצובים אופנתיים לשמלות כלה

אם הגעת לכאן, את כנראה ניצבת לפני הליך של בחירת שמלת כלה.

אנחנו לא צריכים לספר לך שמעצבי שמלות כלה שואבים השראה לעיצובים בהתאם לאופנה החולפת.

כדי לחסוך לך את החיפוש אחר העיצובים שאופנתיים לתקופה הקרובה, נפגשנו עם מעצבת אופנה בכירה בתחום וריכזנו עבורך את 4 העיצובים האופנתיים שאת חייבת להכיר.

הנה כל הפרטים שאת צריכה לדעת בנושא:

 

  1. שמלת כלה עם תחרה

העיצוב האופנתי ביותר לשמלות כלה שכנראה לא יחלוף מן העולם בקרוב זהו העיצוב של התחרה. אם נכחתן בחתונה בקרוב, בטוח ראיתן את הכלה עם שמלת תחרה. למקרה שאת רוצה לקחת חלק מהטרנד האופנתי, כדאי שתדעי שהתחרה יכולה להיות על החלקים הבאים של השמלה:

  • הכתפיים (כשרוולים קצרים מאוד)
  • בחלק האחורי של הגב
  • בחזה, כחלק ממחשוף שקוף

אם את רוצה שמלה עם עיצוב אופנתי מלא, את צריכה לבדוק שעל ההינומה תהיה תחרה תואמת. ברוב המקרים, מעצבי שמלות כלה תופרים פס תחרה עדין ביותר בקצה ההינומה.

 

  1. שמלת כלה עם פתח בגב

כל כלה שמחפשת עיצובים אופנתיים של שמלות כלה במרכז תמצא בעיקר שמלות כלה עם מחשוף גדול בגב. מדובר בשמלה שלא מתאימה לכל אחת. מעצבת השמלות שעמה נפגשנו ציינה שאם את אינך בטוחה ששמלה מסוג זה תתאים לך, עלייך להיפגש עם מעצבת שמלות כלה בעיצוב אישי ולבחון את העניין לעומק. כאשר תיפגשי עם המעצבת, זו תמדוד את מידותייך ותאמר לך האם שמלה עם פתח בגב מתאימה למבנה הגוף שלך. את תמיד יכולה לבקש למדוד שמלה שכזו במידה שלך ולראות האם את מרגישה בנוח עם פתח שכזה. חשוב לציין שאם את בוחרת בשמלה שכזו, המעצבת תכין לך ריפוד שיאפשר לך ללבוש את השמלה ללא חזייה (כדי להימנע מפס שעשוי להפריע למחשוף).

 

  1. שמלת כלה עם נצנצים עדינים

עיצוב אופנתי נוסף לשמלות כלה הוא עיצוב נקי ויוקרתי שכולל נצנצים עדינים. רגע לפני שאת מדמיינת שמלת כלה שנראית כמו תחפושת, אנחנו נשמח לעשות לך סדר כי זה ממש לא המצב. אנחנו מתכוונות כמובן לשמלה עדינה, מבד נשפך, כזו שהגימורים שלה והמחשוף שלה מעטורים בנצנצים עדינים. אם את בוחרת בשמלה שכזו, כדאי שתתייעצי עם המעצבת לגבי צבע הנצנצים שמתאימים לך. ברוב המקרים, האפשרויות שיעמדו לרשותך הן:

  • נצנצים בצבע כסף
  • נצנצים בצבע זהב
  • נצנצים בצבע פנינה

שימי לב שחשוב לבחור צבע נצנצים שתואם לך (בעיקר בהתאם לצבע העור שלך).

 

  1. שמלת נצנצים בעיטורי פנינה

עיצוב אופנתי נוסף הוא כזה שכולל עיטורי פנינה עדינים. העיטורים יכולים לבוא לידי ביטוי בחלק  התחתון של השמלה (וניתן כמובן גם להתאים אותם למחשוף ולהינומה בהתאם לטעמך). גם כאן, חשוב לשים לב שאת בוחרת בעיטורים שמתאימים לגוון העור שלך.

 

כלה

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »