חיפוש

עיצוב פנים – מה אין ומה אאוט ב-2021?

התחום של עיצוב פנים משתנה בקצב מהיר ועכשיו זה בדיוק הזמן לעקוב אחרי הטרנדים השונים של 2021. אז מה קורה בתחום, עם מי אפשר להתייעץ ואיך שומרים על התקציב? הנה המדריך המלא

רבים מבין בעלי הבתים או המשרדים שואלים את עצמם למה הם צריכים לעקוב באופן אישי אחרי טרנדים שונים בתחום של 2021. מצד אחד, זה בדיוק התפקיד של בעלי מקצוע: לזהות את הטרנדים הרלוונטיים ולהתאים אותם לקהל היעד. מצד שני, הלקוחות הם אלו שאחראיים על בחירת מעצבי הפנים.

השוואה בין סוגים שונים של שירותי עיצוב פנים למשל מחייבת היכרות עם הטרנדים הקיימים. אם לא יודעים פחות או יותר מה אין מה אאוט בשנת 2021, יהיה קשה מאוד למצוא מעצב פנים שניתן לסמוך עליו. אבל אם מבינים בגדול את התחום ויודעים איזה טרנדים אופנתיים יותר מאחרים, יהיה אפשר להשתמש במידע הזה כדי להסיק לגבי רמת המקצועיות של מעצב פנים מסוים.

 

מה יצא מהאופנה ממש עכשיו?

את הסקירה של תחום עיצוב הפנים כדאי להתחיל עם מה שכבר יצא מהאופנה בשנת 2021. כך למשל ניתן לראות פחות ופחות שימוש ברצפות שמבוססות על פרקט ועל עץ טבעי, עם מעבר ונטייה לטובת בטון מוחלק. למעשה, החומרים הטבעיים מפנים את מקומם לפתרונות המלאכותיים ומסתבר שגם הלקוחות וגם מעצבי הפנים תומכים במגמה.

חוץ מזה, הרבה אנשים ויתרו בשנת 2021 על גאדג'טים טכנולוגיים בחלל הפנים של הבית שלהם – כדי לפנות מקום למערכות ישיבה ולזמן איכות משותף עם הילדים והמשפחה. בין אם הסיבות קשורות לתקופות הסגר של הקורונה או לשיקולי תקציב, זו בהחלט מגמה מעניינת שכדאי להמשיך לעקוב אחריה.

 

מה נכנס לאופנה בשנת 2021?

מעניין לראות את האופן שבו התחום של עיצוב פנים החל בשנת 2021 להשתלט גם על חלל החוץ. אם בעבר היינו מתייחסים אל המרפסת, החצר או הגינה בתור חלל נפרד לחלוטין, הרי כיום ברור שאנחנו חייבים לתחזק אותם. גם פה הרבה מאוד קשור לתהליך האישי שכל אחד ואחת מאיתנו עברו בקורונה, כמו גם לחיפוש של אנשים אחרי בתים עם חצרות – תוך ניסיון להרגיש בבית גם מחוץ לבית.

עוד משהו שנכנס לאופנה בשנת 2021 אלו פתרונות אחסון מודולאריים. אחרי שהתרגלנו לשולחן מודולארי בסלון, הגיעו לחיינו ארונות שבהם ניתן לשנות את החלוקה הפנימית לפי דרישה: להחליף את המיקום של המגירות, להרים או להוריד את המדפים ולהוסיף או להפחית מקומות תלייה.

 

החשיבות של עיצוב פנים

בשורה התחתונה, התייעצות עם מעצבי פנים היא תמיד מהלך מומלץ. אבל אם רוצים לוודא מראש שמדובר על מעצבי פנים שאפשר לסמוך עליהם, מאוד חשוב להכיר גם ברמה האישית את הטרנדים השונים והבולטים של שנת 2021.

עיצוב מודרני

אולי תאהבו גם את

אבן אוניקס
אבן אוניקס

אין הרבה אבנים מלכותיות ואציליות כמו אבן האוניקס. האבן השחורה והבוהקת משמשת לעיצוב יוקרתי ומלכותי עוד מימי קדם, וכיום נפוצה במיוחד עבור משטחי עבודה ומטבחים

קראו עוד »